Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det lenge siden jeg har spurt, så - Hvordan er det å starte pån igjen nå? Skal det for mye til å bygge opp gode nok kort til at det er noe vits?

Om ikke annet så er det flere gratis single player moduser man kan prøve ut for å se om man har lyst til å fortsette. Dungeon Run og Monster Hunt + Dr Booms puslespill/hjermetrim er nok til å gi mange timer gratis morro, og her bruker du ikke egne kort men har full tilgang til alt innhold :)

 

Forøvrig er jeg enig med Dubious, neste expac ser lovende ut :)

Endret av UriasX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har åpnet 58 og fikk 2 legendaries, (fikk den første garanterte etter 3 men det teller ikke på totalen) Super salty som vanlig og vet ikke om jeg gidder å bruke resten av gullet jeg har på packs engang. Kommer fremdeles aldri til å bruke penger på dette spillet igjen, har ikke brukt en krone siden de sluttet med adventures. Med den bedritne belønningsmodelles med pity timer på 40 så kan de få en kjepp opp  bak før de får penger av meg...

Lenke til kommentar

Julaften kommer tidlig i år! 

https://playhearthstone.com/en-us/blog/22817529 

 

Massive nerfs til et, etter min mening, perfekt utvalg av kort:

 

 

 

Druid:

Wild Growth – Will cost 3 mana. (Up from 2)
Nourish – Will cost 6 mana. (Up from 5)
 

Paladin:

Level Up! – Will cost 6 mana. (Up from 5)

 

Shudderwock:

Saronite Chain Gang – Now reads: Taunt. Battlecry: Summon another Saronite Chain Gang.

 

Kingsbane Rogue:

Leeching Poison – Will cost 1 mana. (Down from 2). Now reads: Give your weapon Lifesteal this turn.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Justeringer i Arena også:

https://news.blizzard.com/en-us/hearthstone/22835076/arena-updates-december-19-2018 

 

 

 

The following cards are once again available in Arena picks:
 
Druid
Savagery
Soul of the Forest
Mark of Nature
 
Hunter
Starving Buzzard
Timber Wolf
Snipe
 
Priest
Mind Blast
Lightwell
Inner Fire 
 
Shaman
Dust Devil
Totemic Might
Ancestral Healing
Windspeaker 
 
Warlock
Sacrificial Pact
Sense Demons
Succubus
 
Warrior
Warsong Commander
Charge
Rampage
 
The following card will no longer appear in Arena picks:
 
Neutral
Mind Control Tech – Minion based combat plays a major role in the Arena, and Mind Control Tech is a (3) mana card that can unreasonably punish playing multiple minions. While we love that there are cards that help players come back from unfavorable positions, we recognize that the high variance gameplay of Mind Control Tech could create a negative Arena experience. As a result, Mind Control Tech is no longer able to be drafted.
The following cards will remain unavailable in Arena drafts:
 
Hero Cards
Quests
Whizbang the Wonderful
Vicious Fledgling
Ancient Watcher
Humongous Razorleaf
Odd/Even Cards

 

 

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Julaften kommer tidlig i år!

https://playhearthstone.com/en-us/blog/22817529

 

Massive nerfs til et, etter min mening, perfekt utvalg av kort:

 

 

 

Druid:

Wild Growth – Will cost 3 mana. (Up from 2)

Nourish – Will cost 6 mana. (Up from 5)

 

Paladin:

Level Up! – Will cost 6 mana. (Up from 5)

 

Shudderwock:

Saronite Chain Gang – Now reads: Taunt. Battlecry: Summon another Saronite Chain Gang.

 

Kingsbane Rogue:

Leeching Poison – Will cost 1 mana. (Down from 2). Now reads: Give your weapon Lifesteal this turn.

 

 

Vil ikke disse nerfene bare gjøre aggro decks sterkere..?

Og hva me hunters? Syns de virker uovervinnelige om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...