Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman.
Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen.

Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman.

Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen.

 

Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag.

Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest?

 

Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5.  :w00t:

Lenke til kommentar

 

Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman.

Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen.

 

Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag.

Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest?

 

Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5.  :w00t:

 

Eg møtte en slik en med dragonpaladecken min. blademaster turn 2, ressurect turn 3 + pw:s, ressurect + heal turn 4, bishop turn 5.

 

..og eg vant ^^

Lenke til kommentar

 

 

Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman.

Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen.

 

Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag.

Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest?

 

Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5.  :w00t:

 

Eg møtte en slik en med dragonpaladecken min. blademaster turn 2, ressurect turn 3 + pw:s, ressurect + heal turn 4, bishop turn 5.

 

..og eg vant ^^

 

Lettere som paladin, evt warrior, som har fryktelig enkle boardclears i Pyro+equality og brawl. For resten av klassene er 3 blademaster vanskelig å håndtere på runde 5 :)

Lenke til kommentar

Ukens brawl var en festlig vri synes jeg. Tok 5 kamper i går med Swashburgler rogue, vant 3, motstander brukte:

-Upgrade Warrior (jeg vant fordi jeg fikk litt armor kort av warrioren!

-Mind Blast priest (tapte med 2 hp igjen på priest)

-Mind Blast priest (ble most)

-Babbling Book Mage (vant og avsluttet med pyroblast i fjeset)

-Brave Archer hunter (vant med 2 hp igjen selv)

 

Ikke sikker på hva som kommer til å bli beste decket her, men mind blast priest dreper deg på 5 runder hvis du ikke har heal eller armor så det er en potensielt sterk kandidat.

 

Ellers kan det nevnes at å spille såpass mange kopier av samme kort gjør deg litt sprø ganske kjapt! ("Hahahah, lets dance!" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?")

Lenke til kommentar

Ice block ...

Har startet med en Eater of secrets i hunterdecken min nå pga dem følelsen. Møter ca 20% mage, så den er ofte et dødt kort, men den matchupen på turen du har lethal, eller mot secret hunter er den det deiligste kortet i verden.

 

Spiller highlander for Reno, da, så det er vel en deckform som tillater et og annet mindre godt kort og.

Lenke til kommentar

Ukens brawl var en festlig vri synes jeg. Tok 5 kamper i går med Swashburgler rogue, vant 3, motstander brukte:

-Upgrade Warrior (jeg vant fordi jeg fikk litt armor kort av warrioren!

-Mind Blast priest (tapte med 2 hp igjen på priest)

-Mind Blast priest (ble most)

-Babbling Book Mage (vant og avsluttet med pyroblast i fjeset)

-Brave Archer hunter (vant med 2 hp igjen selv)

 

Ikke sikker på hva som kommer til å bli beste decket her, men mind blast priest dreper deg på 5 runder hvis du ikke har heal eller armor så det er en potensielt sterk kandidat.

 

Ellers kan det nevnes at å spille såpass mange kopier av samme kort gjør deg litt sprø ganske kjapt! ("Hahahah, lets dance!" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?")

Murloc Tidecaller (tror det var det den kalles) burde funke med alle klasser. Brukte selv warlock pga quest. 5 enkle seire

Lenke til kommentar

Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass?

Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! 

 

Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg.

 

Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt :)

Lenke til kommentar

 

Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass?

Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! 

 

Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg.

 

Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt :)

 

 

Sant nok, eneste problemet er at jeg måka alt inn i en malyg druid, joda jeg får jo en ekstra leg til eventuelt andre decks, men...

 

Anyway, bare å spare gold nå. Ser ut til at det kanskje kommer ny exp allerede 4 november...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...