Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ventet på at iPhone 5s skal bli lansert nå, og da nyheten kom om at den ikke kommer til Norge før i desember, ble jeg litt skuffa.

Men, jeg skal til London den 4. oktober, og har da planer om å kjøpe med meg en iPhone 5s 32GB. Jeg regner med jeg burde reservere den på en eller annen måte, slik at jeg kan komme å hente den i en Apple Store i løp av de neste 4 dagene. Er det noen som har erfaringer med hvordan dette bør gjøres? Jeg kjenner ingen som bor i London eller England heller..

Og hvordan er det med toll, moms o.l? Det går vel fint å kjøpe uten SIM-kort/binding?
Ooooog, hva mener dere om gull-versjonen? Jeg likte den, men samtidig syns jeg den virker litt veel feminin og "glamorous".. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har ventet på at iPhone 5s skal bli lansert nå, og da nyheten kom om at den ikke kommer til Norge før i desember, ble jeg litt skuffa.

Det er enda ikke annonsert når den kommer til Norge.

 

Det eneste Apple sa i presentasjonen var at iPhone 5S og 5C skulle lanseres i 100 land innen desember 2013.

Lenke til kommentar

Det er enda ikke annonsert når den kommer til Norge.

 

Det eneste Apple sa i presentasjonen var at iPhone 5S og 5C skulle lanseres i 100 land innen desember 2013.

Åja, jeg har bare lest overskriftene som skriker om dette.. Men tenker likevel å kjøpe i London. 5 års reklamasjon gjør ikke så mye for min del, da jeg uansett har "idiot-forsikring". Men 1 års garanti har jeg vel?

Lenke til kommentar

1-års garanti har du uansett. Jeg tenker å bestille den 20. september selv fra Apple Store UK. Det eneste som er kjipt med det er at da kan man ikke claime VAT tilbake selv. Har ingen mulighet til å gå fysisk i en butikk å kjøpe den selv. Finnes det andre nettbutikker der man har mulighet til VAT refund?

Vet du om de leverer til norsk adresse?

Lenke til kommentar

OleTheBear:

hehe du kjøper vel ikke tilfeldigvis for andre også? :p

 

deleder:

Desverre så er det bare den norske Apple siden som leverer til norske adresser, om du har en kompis i UK er det jo greit nok, hvis ikke sliter du dessverre :(

Hehe, det viser seg at det er en grense på 6000 kr på varer man kan ta inn i Norge igjen, uten å betale ekstra toll og moms.. Så rundt 12 000 blir jo litt i overkant. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...