Gå til innhold

Jeg liker skilpadder.


MorganGaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen.

 

Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen.

 

Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske.

 

Hadde land-skilpadde i 28 år (døde ifjor). Utrolig lett dyr å ha med å gjør, da den bare gikk rundt i stua eller kom inn på kjøkkenet når den var sulten.

 

Er usikker på hvordan man kan skaffe annet enn ulovlig, dette får du eventuelt ta opp med kommune/myndigheter etc.

Lenke til kommentar

Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen.

 

Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske.

skaff deg kinesisk nakenhund eller mexikansk da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...