Gå til innhold

Følg Apples iPhone-lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal Apple gi ut modeller med forskjellige skjermstørrelser? Helt utrolig at iOS-fans selv i 2014(!) ikke får større enn 4". Er det rart at folk blir lokker av bedre visningsopplevelse på One og S4?

 

Det er nok en avveining mellom valgfrihet og ønsket om å tilby en koherent app-opplevelse. Det er mye enklere å lage bra UX når man kjenner størrelse og forholdstall for skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffende gitt....nok en reprise, av en reprise av en reprise.

 

Da kan da umulig være vanskelig å forstå hvor lett det er å kalle noen iSheep, når alt som trengs for å holde de gående er en eller to gulerøtter hengende i en snor foran seg. :)

 

Og hva tilbyr nye Windows Phone og Android telefoner annet enn evolusjonering av maskinvaren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Merkelig dette her.. jeg føler ikke for størrelse større enn 4".. Hvorfor skulle jeg det egentlig..? Har jo klådd på både S3 og S4 og jeg synes at de blir for store, for meg og mine hender og lommer! Så hvorfor skulle jeg savne noe større enn hva jeg har i dag, og som passer meg? Skal jeg ha større en telefon bare for størrelsens skyld?

Lenke til kommentar

For noe driit, hvorfor ikke lansere en ny iPad nå samtidig? Jaha, for vell vente til november å få den i Januar...

Forresten, har den ikke hjem knapp som på de forrige? HVORFOR ER DE I FORSKJELLIGE FARGER?

 

Å hvorfor har de tatt vekk iPhone 5 daa? Nei setter heller iPhone 4S til salg..

 

RIP Steve Jobs!

Endret av neeeeii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og hva tilbyr nye Windows Phone og Android telefoner annet enn evolusjonering av maskinvaren?

 

Nesten like lite. Men der slipper man i det minste den enorme opphausingen. Nettmedia har jo stått på hodet i flere måneder med rykter opp og i mente for iphone. Når den nye iphone nå kommer, er altså de store nyhetene at man får en plast-iphone og en iphone med fingeravtrykksleser og 64-bit-prosessor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nesten like lite. Men der slipper man i det minste den enorme opphausingen. Nettmedia har jo stått på hodet i flere måneder med rykter opp og i mente for iphone. Når den nye iphone nå kommer, er altså de store nyhetene at man får en plast-iphone og en iphone med fingeravtrykksleser og 64-bit-prosessor.

Ingen tvinger deg til å lese noe av dette, grunnen til at det skives er jo at det er en etterspørsel. En etterspørsel som du er med på å drive ved å lese denne tråden og faktisk å skrive her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

64-Bit handler da om langt mer enn bare RAM.

 

Hvor stor mener du forskjellen vil være i praksis?

 

AtW

 

Og hva tilbyr nye Windows Phone og Android telefoner annet enn evolusjonering av maskinvaren?

 

Evolusjonering av hardwaren litt oftere enn en gang i året, og større utvalg så man lettere finner noe som passer.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen tvinger deg til å lese noe av dette, grunnen til at det skives er jo at det er en etterspørsel. En etterspørsel som du er med på å drive ved å lese denne tråden og faktisk å skrive her.

 

Jeg benket meg ned med live-oppdatering på cnet fordi jeg hadde forventninger om at Apple skulle komme med noe skikkelig nytt, og noe utover ryktebørsen. Men dette var rett og slett skuffende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

16gb for topmodellen år 2013... LOOL

 

Hade 32gb i min gamle nokia 3-4 år siden. Folk snakker om innovation

Jeg har 16gb i min og har aldri trengt mer. Det er desverre ikke slik at man lager telefoner for bare en person, men helt marked. Du kan jo bøtte inn mer penger på 64gb versjonen og være en av de som må betale mer. LOOL

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Det er blitt en trend innenfor bransjen. Samsung med sine ubrukelige funksjoner, og de vanlige hardware kjøret. Hva kan vi egentlig forvente oss?

Fra Apple sitt ståsted, større skjerm, ja! Men tror vi må vente til iPhone 6 jeg altså får det KANSKJE kan skje noe der.

 

 

 

Uansett syns jeg fingersensoren virker som ett meget behagelig tillegg :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Og hva tilbyr nye Windows Phone og Android telefoner annet enn evolusjonering av maskinvaren?

Nesten like lite. Men der slipper man i det minste den enorme opphausingen. Nettmedia har jo stått på hodet i flere måneder med rykter opp og i mente for iphone. Når den nye iphone nå kommer, er altså de store nyhetene at man får en plast-iphone og en iphone med fingeravtrykksleser og 64-bit-prosessor.

Var det ikke akkurat dette ryktene gikk ut på da? Er vell heller ikke Apple sin feil at folk slavisk leser alt av rykter om nye Iphones. Det er totalt urealistisk å forvente at Apple gjenopfinner telefonen hvert år.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...