Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæresten til romkameraten har flyttet inn, ka nu!?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bor ilag med enn barndomskompis nå under studiene i bodø, kommer opprinnelig ikke fra her.

 

Løpet av sommerferien har kompisen min fått seg kvinnfolk fra hjemmbyen. De har vel drevet på i ca 2-2,5mnd.

 

For en uke siden sporte han om hun kunne flytte inn da hun skulle ta oppe fag hun hadde strøket i, for å unngå noen konflikter så jeg vemodig ja.

 

Hun har ikke kommet inn på skole men skal kanskje ta et nettstudie istede.

 

Problemet er at de holder meg våken om kveldene med fnising og dusjing med mer.

 

Også etter at hun har flyttet inn er hele leiligheten ommøblert med blomster og andre ting.

 

Jeg holder på å bli gal av dette og tror ikke jeg holder ut i 9månder med dette.

 

Noen som har idéer på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har skjedd med meg og. Og da ble det ikke spurt engang, hun bare plutselig var her mer enn hun var hjemme. Det varte heldigvis ikke så lenge før de selv fant ut at det var greiest å få seg noe for seg selv.

 

Jeg ville av forskjellige grunner ikke skape noe drama rundt dette (les: be henne komme seg til helvete ut), men jeg sa i fra til de begge om de lagde bråk om natta. Romkameraten min var klar over da han flyttet inn at jeg sto opp tidlig og at det betydde at han måtte være stille til normal tid (altså 23, helst litt før). Dette respekterte de, stort sett.

 

Så, mitt råd er rett og slett å si i fra om at de bør respektere normale stilletider. Hvordan du kan se på blomstene som negativt så lenge hun passer på at de lever skjønner jeg ikke. Det er jo plussiden med å ha ei jente i huset. Det blir gjerne litt koseligere.



Anonymous poster hash: 2aacc...f5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

bra at jeg ikker alene om å ha opplevd problemet da :p

 

Blomstrene var vel kanskje å ta litt i ja men brukte det for å få frem poenget :p

 

Jenta er jo forsåvdt grei hun, men når de er nyforelska så blir det jo alltids til at man sitte inne og se film osv.

 

dette er noe de utnytter ganske godt.

 

leiligheten er forsåvidt nybyggd men veggene er som papir.

 

når de ligger å kliner på nabo rommet høres det ut som jeg har på headsett med fullt volum. ganske så irriterende når man prøve og sove med andre ord.

 

Eslet i sherk demostrerer dette ganske godt.

 

http://youtu.be/MqBKJqzeeEk?t=10s

 

 

annen ting er at når de ser på tv tar de hele sofan og boltrer seg godt ned uten omtanke for det tredje hjulet i huset.

 

problmet er bare at alt av inventar er mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...