Gå til innhold

Xbox 360/Pc cd leser


BaconMonsteret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var et merkelig spørsmål

 

Fordi

 

1. Hvorfor ikke bare koble Xboxen til skjermen som sikkert PCen din er koblet til? Slik gjorde jeg det ihvertfall når jeg hadde xbox og PC på samme rom, skifter bare kilde på skjermen, når du bytter.

 

2. Det går ikke ann å koble et 360 drev til en PC for så tro at PCen fungerer som en xbox. Det er firmware på disse drevene som står i xboxen, samtidig er det en annen arkitektur på en xbox sammenlignet med en PC.

Lenke til kommentar

Det var et merkelig spørsmål

 

Fordi

 

1. Hvorfor ikke bare koble Xboxen til skjermen som sikkert PCen din er koblet til? Slik gjorde jeg det ihvertfall når jeg hadde xbox og PC på samme rom, skifter bare kilde på skjermen, når du bytter.

 

2. Det går ikke ann å koble et 360 drev til en PC for så tro at PCen fungerer som en xbox. Det er firmware på disse drevene som står i xboxen, samtidig er det en annen arkitektur på en xbox sammenlignet med en PC.

hei :) vet at detta kan hørest rart ut, men det eg mente var at vis det e xbox 360 cd leseren som plugges is pcen så kan en spille xbox 360 spill på xbox 360 leseren og ikkje på pc cd leseren. Eg har bare ein stasjoner pc og ein pc skjerm så er det for mye stress og dra med seg xboxen og pcen kver uke til og fra der jeg skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...