Gå til innhold

Koble til skjerm


Bunga

Anbefalte innlegg

Har noen en idé om det er mulig å koble Xbox's component-cable til denne skjermen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=780365

 

Jeg lurer på dette fordi jeg vil koble Xbox-en min til PC-skjermen min, og bruke PC-høytalerene til Xbox-en og. Da tenkte jeg kunne bruke denne kabelen (rød, hvit og gul) til dette.

 

Er det noen som har noe bedre forslag til hvordan jeg kan koble til skjermen, og få lyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken Xbox 360 versjon har du? Har du den modellen som kom før HDMI utgangen ble lagt til?

 

Høytalerne dine må kobles med den tradisjonele (hvit/rød) stereolyden ja, det er ikke et surroundanlegg. Det har heller ikke optisk inngang.

Jeg har Xbox 360 slim

Endret av Bunga
Lenke til kommentar

Jeg har Xbox 360 slim

 

Nice! Da gjør du følgende: Kobler Xboxen til skjermen med HDMI, så tar du den kabelen som fulgte med Xboxen, og bruker kun den rød og hvite lydkabelen til anlegget ditt. Dersom anlegget kun har jackinngang (samme som på en ipod) så finnes det overgang fra den rød/hvite pluggen til jackplug på Clas Ohlson for en veldig rimelig penge :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Nice! Da gjør du følgende: Kobler Xboxen til skjermen med HDMI, så tar du den kabelen som fulgte med Xboxen, og bruker kun den rød og hvite lydkabelen til anlegget ditt. Dersom anlegget kun har jackinngang (samme som på en ipod) så finnes det overgang fra den rød/hvite pluggen til jackplug på Clas Ohlson for en veldig rimelig penge :)

Men det er ikke mulig å ha "den kabelen son fulgte med Xboxen" og hdmi-en på samme tid :( de dekker for hverandre :(

Lenke til kommentar

Men det er ikke mulig å ha "den kabelen son fulgte med Xboxen" og hdmi-en på samme tid :( de dekker for hverandre :(

 

Hmmm, stemmer det. Det finnes en måte å ta av plastdekselet rundt den store kabelen som følger med xboxen så den passer med en hdmi kabel. Sjekk youtube :)

 

Edit: Noe slikt http://www.youtube.com/watch?v=uSg2BLz3Dok

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...