Gå til innhold

Slik er Samsungs UHD-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller ser det ut som at det er totalt umulig å henge den opp på veggen?

 

Edit: Nvm. Dette var visst en pcskjerm xD

Er da fortsatt greit å ha ordentlig monitor stand og feste, slik at du kan justere høyde, vinkel og evt. feste på en multimonitor stand. Den som følger med denne skjermen ser helt ubrukelig ut og er nok mer styrt av designere enn ingeniører..

Lenke til kommentar

Er da fortsatt greit å ha ordentlig monitor stand og feste, slik at du kan justere høyde, vinkel og evt. feste på en multimonitor stand. Den som følger med denne skjermen ser helt ubrukelig ut og er nok mer styrt av designere enn ingeniører..

 

Man trenger vel ikke ingeniørutdannelse for å vurdere brukervennligheten av et produkt. Helt klart ser den foten ut å være myntet på designbevisste som ikke bryr seg om brukervennlighet :)

 

UHD inkluderer 8k. Jeg har sagt det i andre tråder.

Kall fisk for fisk og fugl for fugl.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Er det bare meg eller ser det ut som at det er totalt umulig å henge den opp på veggen?

 

Edit: Nvm. Dette var visst en pcskjerm xD

 

Jeg vil ha en monitor til å strømme fremtidens innhold på. TV'en sine dager er snart forbi.

Lenke til kommentar

All den tid 4K er en kinostandard som har eksistert i lengre tid så er det en smule irriterende at det nye TV-formatet "bøller" med et eksisterende format og prøver å "ta over" navnet...

 

Kall det UHD, så vet vi hva vi snakker om. Enda bedre, kall det 2160p...

 

Ja, 2160p er kanskje ikke like sexy som 4K, men det er mere riktig...

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...