Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Elkjøp tar nå 6295,- for samme brett men med tastatur så det var jo en god deal:)

 

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNTL0NED001/acer-iconia-10-1-barbar-pc-nettbrett-w511-solv-hvit

 

Men..kommer uansett til å fotfølge Elkjøp hvis det skjærer seg med cashback fra Acer da 5 dager er for lite og det er altfor lite informasjon om dette.

 

Når de annonserer for cashback så må det kunne være mulig for alle å få dette - spesielt da produktet bare selges på nett....

 

Det var tilfeldig at jeg så denne tråden og vet at det finnes noe på Acer hvis det graves litt men disse 5 dagene skulle vært mye mer informert om.

 

Hvis ikke jeg hadde funnet denne tråden hadde jeg satt meg stille og rolig ned etter et par uker for å ordne dette og da hadde det jo vært for sent....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står da at produktet har utgått hos både Elkjøp og Lefdal... Du har sett på W510 det har det ikke vært noe tilbud på men uansett som de sier de ble utsolgt tidlig Søndag. Litt sent å reagere nå på tidenes tilbud også da det gikk ut 23.59 i går.

 

Hehe, jeg har selvfølgelig ikke reagert nå! Sjekket tilbudet rundt fem-seks igår ettermiddag, da var det over hundre igjen på lager. Klokken 20.00 startet jeg med å sette inn bestillingen, klokken 23.30 gav jeg opp og sendte mail. Igår selvsagt, det er da ingen som prøver å få kjøpe noe dagen etter tilbudet gikk ut.

 

Tidligere idag var det mulig å kjøpe brettet som var på tilbud igår til full pris. Nå står det som utgått.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva er disse

 

 

 

Bankopplysninger
IBAN* :
BIC/SWIFT* :

Opplysningene her? Aldri hørt om IBAN, BIC eller SWIFT før, jeg.

Bruker også en liten lokal bank, så det er kanskje ikke noe alle banker opererer med? Acer vil ihvertfall ha denne informasjonen her.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

@JonasKs

 

Fra Swedbank.no:

 

IBAN og BIC

Hva er IBAN?

IBAN, International Bank Account Number, er et internasjonalt identifikasjonssystem for bankkonti ved betalinger til utlandet. IBAN er en utvidelse av ditt eksisterende kontonummer i banken til bruk ved internasjonale betalinger. Ved å bruke IBAN oppnår du en høyere sikkerhet for transaksjonen, samt at den vil ekspederes hurtigst mulig gjennom banksystemene.

Hvor finner jeg IBAN?

IBAN finner du på kontoutskriftene dine. Du kan også bruke IBAN-kalkulatoren som du finner på flere av våre nettsider, deriblant siden som omtaler Utenlandsbetalinger.

Hva er SWIFT/BIC?

SWIFT/BIC (Bank Identifier Code) er en internasjonal standard for identifisering av bank. SWIFT/BIC for Swedbank Norge er: SWEDNOKK.

Ved å benytte SWIFT/BIC og IBAN når du skal sende penger elektronisk over landegrensene gir det deg flere fordeler. Betalingen er mindre utsatt for forsinkelser og transaksjonskostnadene er lavere.

 

Manglende IBAN og SWIFT/BIC

Oppdrag som blir sendt med manglende IBAN til land som krever dette, kan bli returnert til deg som oppdragsgiver fratrukket omkostninger.

Oppdrag som må korrigeres av oss for manglende IBAN og/eller SWIFT/BIC blir påplusset et korreksjonsgebyr.

Endret av melvin1907
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det var ingen informasjon om dette på min bank sine sider, men informasjonen stod på en kontoutskrift. Takk :) Da må jeg bare vente på at denne pakken skal komme i posten. Nå er jo to dager gått allerede, og det er ikke kommet noe sporingsnr fra elkjøp sin side.

 

Tillegsspørsmål:

 

Kjøpsbevis
Vennligst legg ved en kopi av PC-fakturaen din* :

 

Hvilken informasjon ønsker de? Et bilde av mailen jeg fikk med ordrebekreftelse? Bilde av at pengene er sendt fra banken min?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Asch - bestilte ekspresspakke igår formiddag - nå er klokken snart 2 og de har enda ikke sendt pakken fra Lefdal. Står reservert på status. Mulig de har tatt imot for mange bestillinger og må vente på ny forsending.

 

Bye bye ACER cashback?

Endret av d4sh
Lenke til kommentar

Det var ingen informasjon om dette på min bank sine sider, men informasjonen stod på en kontoutskrift. Takk :) Da må jeg bare vente på at denne pakken skal komme i posten. Nå er jo to dager gått allerede, og det er ikke kommet noe sporingsnr fra elkjøp sin side.

 

Tillegsspørsmål:

 

Kjøpsbevis

 

Vennligst legg ved en kopi av PC-fakturaen din* :

 

 

 

 

Hvilken informasjon ønsker de? Et bilde av mailen jeg fikk med ordrebekreftelse? Bilde av at pengene er sendt fra banken min?

Du legger ved kvitteringen for kjøpet den får du når pakken sendes fra Elkjøp.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Asch - bestilte ekspresspakke igår formiddag - nå er klokken snart 2 og de har enda ikke sendt pakken fra Lefdal. Står reservert på status. Mulig de har tatt imot for mange bestillinger og må vente på ny forsending.

 

Min erfaring med ca 20 handler med Elkjøp og Lefdal er at du ikke sparer noen tid med express. Pakken går fra Jønkøping/Sverige til Oslo på et døgn, sendes Mandag fremme i Oslo Tirsdag. Mulig du sparer en dag da den kanskje vil gå videre med en gang Tirsdag. Jeg har alltid mine pakker fra de på Onsdager.

Lenke til kommentar

Herregud med tyting!

Alle får penger tilbake fra Acer om de sender inn info ETTER dere får varene! Hvis ikke er det Elkjøp/Lefdal sitt problem! Bekymre dere heller om andre ting i livet!

 

Lol, det er "tyting med god grunn". Søk på "Acer cashback scam" på google, det har vært mange problemer med dette før.

 

Elkjøp referer til vilkår, så i prinsippet er det ikke dems problem, selvom de kommer til å få et helvete hvis folk ikke får cashback, det er nok klart.

Lenke til kommentar

Hos meg står det "Ordre under behandling", antar den ikke er sendt da? skuffende...

Elkjøp har ikke noen andre oppdateringer en ordre behandles og sendt. Når det er registrert sendt er den ofte kommet til Oslo allerede . Som skrevet tidligere blir pakkene send Mandag og er i Oslo Tirsdag.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

til dere som har "under behandling eller reservert":

 

det har skjedd en systemfeil som gjør at de ikke hadde varen inne selv om vi fikk bestilt, og de jobber med en løsning.

 

Jeg kan få "gavekort" på latterlige 400kr og en annen løsning som kompensasjon for for feilen. uvisst når dette vil være klart

 

edit: fikk sms:

 

"Hei! Da har vi sjekket opp og alt ser ut til å gå som planlagt. Du vil få tilsendt din vare så fort vi får til. Om det skulle komme opp noe vil du bli kontaktet"

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Elkjøp har ikke noen andre oppdateringer en ordre behandles og sendt. Når det er registrert sendt er den ofte kommet til Oslo allerede . Som skrevet tidligere blir pakkene send Mandag og er i Oslo Tirsdag.

Tja det virker som det skjedde ting i helga ogaå, min ble registrert som sendt i går, ankom Oslo i dag tidlig, og postkontor i ettermiddag. Stikker og plukker den opp etter jobb i dag. Bestilte riktignok alt på lørdag og valgte prioritert postpakke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...