Gå til innhold

Ylvis-brødrenes nye låt


Skismøring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt sikker på at dagens musikkproducere bruker en eller annen variant av algomusic!

 

http://www.youtube.com/watch?v=gyUnXjVgx44

 

Seriøst! Litt bedre instrumenter, en gjeng ungdommer og noe svadatekst så har du en ny hit!

 

Edit: For de som ikke vet hva algomusic er så er det et program som lager tilfeldig musikk ut i fra diverse algoritmer.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

For å være ærlig så synes jeg Ylvis gutta har laget mange gode sanger, for å komme fra noen underholdningstyper.

 

Den nye sangen deres er etter min mening veldig stilig låt. Den er spesiell og morsom, og hvis du håpte det var noe seriøst ala Eminem så er det nok ikke noe for deg. Sammenlignes som den nye gangnam style så kanskje det gir deg en pekepinn!

Uansett så er den fet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at dagens musikkproducere bruker en eller annen variant av algomusic!

 

 

Tror også det. Det gamle gode håndverket er det langt mellom nå. :(

 

Justin ett eller annet er ikke noe annet en pengemaskin, og musikken deretter. Samme med det meste av dagens popmusikk.

 

Videoen du postet var gøy å se (og høre). :)

 

Endret av Skismøring
Lenke til kommentar

For å være ærlig så synes jeg Ylvis gutta har laget mange gode sanger, for å komme fra noen underholdningstyper.

 

Den nye sangen deres er etter min mening veldig stilig låt. Den er spesiell og morsom, og hvis du håpte det var noe seriøst ala Eminem så er det nok ikke noe for deg. Sammenlignes som den nye gangnam style så kanskje det gir deg en pekepinn!

 

Uansett så er den fet!

 

Dersom du er ferdig med tenårene, så har du hørt allt i den låten før. Eg synest den er kjedelig og lite original.

 

Ellers så liker eg faktisk mye av det Ylvis-brødrene har gjort på humorsiden veldig godt. Men god eller original musikk lager de ikkje ;)

Lenke til kommentar

 

Er det The Fox det er snakk om her? I tilfelle er jeg helt grunnleggende enig.

 

The Fox ja.

 

Eg kan forsåvidt skjønne at en ungdom som aldri har hørt en slik låt før synest den er morsom. Men eg som har levd noen år har hørt mange mange slike låter der akkurat de samme lydene har blitt brukt. Det er rett og slett ikkje morsomt lenger :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...