Gå til innhold

Nå blir det anonyme Tor-nettverket angrepet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom de her var på jakt etter Marquis har FBI min fulle støtte. Dessverre tror jeg de bryter seg inn før de har " skjellig grunn til mistanke". Det er jeg så klart i mot.

Men i disse avsløringstider skal vi ikke helt miste gangsynet heller. Sikkerhetspoliti har en funksjon, de har tydeligvis for frie hender. Også er det noen onkler som tror at de til enhver tid har moralsk overtak...

Lenke til kommentar

Angrepet av amerikanske myndigheter, angrepet av russiske og kinesiske myndigheter, mest sannsynlig mindre likt av andre myndigheter også. Hvorfor har vi myndigheter som vi betaler skatt til i det hele tatt, hvis de skal bruke pengene våre på å angripe og spionere på oss? Har de glemt at de jobber for oss? Myndighetene/staten anser folket som fienden, det er derfor de er så desperate etter å spionere/overvåke på alle. De har de store selskapene på sin side også, Google og Microsoft har implementert overvåkingsmekanismer og bakdører for NSA.

 

Les: http://www.hardware.no/artikler/amerikanerne-har-knekt-internetts-sentrale-krypteringer/137164 Microsoft kan godt ikke ha vist at NSA har vært inne i serverne dems.

Lenke til kommentar

Angrepet av amerikanske myndigheter, angrepet av russiske og kinesiske myndigheter, mest sannsynlig mindre likt av andre myndigheter også. Hvorfor har vi myndigheter som vi betaler skatt til i det hele tatt, hvis de skal bruke pengene våre på å angripe og spionere på oss? Har de glemt at de jobber for oss? Myndighetene/staten anser folket som fienden, det er derfor de er så desperate etter å spionere/overvåke på alle. De har de store selskapene på sin side også, Google og Microsoft har implementert overvåkingsmekanismer og bakdører for NSA.

 

 

Flytt til Somalia. Ingen myndigheter der. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sur fordi det rødgrønne sosialistpakket holder på å tape valget?

 

Du kan lite om politikk ser jeg. Her er noen artikler du kan sette deg inn i, det er ihvertfall en begynnelse

Hehe, og så kommer du med sure, "libertarianisme"-utopiske oppstøtt, fra ytterst til høyre på "høyre-libertarianisme"-skalaen?

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...