Gå til innhold

Vi søker kameratestere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det snakk om at man MÅ bo i Oslo-området for å være aktuell, eller kan man bo ute i distriktet og levere artikler via mail?

Testlabben ligger i Oslo, så om man ikke bor innenfor bygrensa, må man i det minste ha mulighet til å komme inn til kontoret for selve testingen.

Ok, ja - da blir det vel knotete for en som bor i Trysil.... :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke en avstemning vil ha noen verdi. Jeg tror det kun vil sørge for at medlemmer som poster mye og derfor er mer kjent på forumet får mange stemmer. Det finnes mye bedre metoder for å få tak i gode skribenter og testere.

 

 

Skulle dog ønske at det var mulig å gjøre dene jobben selv om man bor i distriktene, men jeg får heller søke om det dukker opp noe etter jeg er ferdigutdannet og flytter til Oslo :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ihvertfall at de som søker burde være sikker på at de er kvalifisert for jobben.

Når ble det et krav? Skal det være noe forskjell på Akam og resten av samfunnet? ;)

 

Jeg kunne egentlig tenkt å søkt, men har ikke tid. Og jeg kunne egentlig tenkt meg å lage tester som ligner det Geir Brekke gjør på Foto.no. Dog uten like mange filosofiske sidespor og tankesprang ...

Lenke til kommentar

Når ble det et krav? Skal det være noe forskjell på Akam og resten av samfunnet? ;)

 

Jeg kunne egentlig tenkt å søkt, men har ikke tid. Og jeg kunne egentlig tenkt meg å lage tester som ligner det Geir Brekke gjør på Foto.no. Dog uten like mange filosofiske sidespor og tankesprang ...

Hehe, ikke sant ;)

 

Jeg synes du burde tenke deg om og kanskje gi det et forsøk. Du har testet mye forskjellig, og er flink til å se positive og negative ting ved forskjellige kameraer. Du er mye ute og tar bilder, og du bor i nærheten..

Lenke til kommentar

Jeg synes du burde tenke deg om og kanskje gi det et forsøk. Du har testet mye forskjellig, og er flink til å se positive og negative ting ved forskjellige kameraer. Du er mye ute og tar bilder, og du bor i nærheten..

Sant nok. Men jeg tror de krever at jeg, som frilanser, må starte enkeltmannsforetak; det er for mye styr for en potensiell hobby-inntekt.

Lenke til kommentar

Jeg savner testene fra da Hw/overklokking ble drevet av entusiaster og ikke økonomer.


Jeg driter en lang mars om det er korrekt norsk så lenge de klarer å levere en artikkel som er objektiv og interessant, kan ikke fatte at noen bryr seg om at andre har en skrive, grammatiske eller kommafeil så lenge innholdet er bra.


Til de som er fanboys og ikke er objektiv, det finnes en annen norsk it avis som ansetter slike som dere.


Personlig har jeg problem å skrive navnet mitt riktig så jeg tror ikke dette er jobben for meg.


Lenke til kommentar

Sant nok. Men jeg tror de krever at jeg, som frilanser, må starte enkeltmannsforetak; det er for mye styr for en potensiell hobby-inntekt.

Man kan tjene opptil 50K i pr. 12 måneder og kalle det hobby uten å behøve og etablere firma.

Man kunne kanskje få overskytende "lønn" som fotoutstyr, testturer til Island,Svalbard, etc.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

 

Jeg synes du burde tenke deg om og kanskje gi det et forsøk. Du har testet mye forskjellig, og er flink til å se positive og negative ting ved forskjellige kameraer. Du er mye ute og tar bilder, og du bor i nærheten..

Sant nok. Men jeg tror de krever at jeg, som frilanser, må starte enkeltmannsforetak; det er for mye styr for en potensiell hobby-inntekt.

Det er ikke nødvendig å starte et enkeltmannsforetak, man kan også velge å være "vanlig lønnsmottaker".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...