Gå til innhold

Klar til ROME 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri spilt rome men dette spillet ser jo nydelig ut, Er det veldig avangsert ? Med tanke på at det står

 

Dominate your enemies by military, economic and political means.

Syntes det blir litt vell mye noen ganger når de skal inføre slike ting i et spill , altså økonomi ( annet en resurser til egen bygging ) og politikk.

Jeg liker at spill er "simple" men gode så jeg ikke trenger og ta i bruk så veldig mye mer en meg selv for og klare spillet, Det og måtte følge med på alt mulig av forum og nettisder for og klare ting syntes jeg blir litt kjedelig :p Kanskje bare meg som spør dumt xD

Lenke til kommentar

Har aldri spilt rome men dette spillet ser jo nydelig ut, Er det veldig avangsert ? Med tanke på at det står

Syntes det blir litt vell mye noen ganger når de skal inføre slike ting i et spill , altså økonomi ( annet en resurser til egen bygging ) og politikk.

Jeg liker at spill er "simple" men gode så jeg ikke trenger og ta i bruk så veldig mye mer en meg selv for og klare spillet, Det og måtte følge med på alt mulig av forum og nettisder for og klare ting syntes jeg blir litt kjedelig :p Kanskje bare meg som spør dumt xD

Kommer bare til å erobre , å vinne med politikk eller økonomi høres kjedelig ut i et spill som handler om krig :p

Lenke til kommentar

 

Jeg er så gammel at jeg husker når Gamer hadde en policy om at de ikke ville ha samle tråder i det hele tatt.

 

Jeg er verken gammel eller ung men har fremdeles mine egne meninger om hva jeg synes er nyttige tråder og hva som jeg mener ikke er nyttige tråder :) Nå er det ikke jeg som bestemmer hva som skal stenges og hva som tillates men om han kan legge ut en slik tråd så kan jeg gjerne komme med en kommentar på den.

 

Jeg mener at denne tråden her kunne fint passet inn i "samle" tråden for Rome 2 da de som kanskje vil bli "imponert" av en samling av "analoge" total war spill vil nok tråle samle tråden i disse dagene. Samt er det ikke akkurat slik at samle tråden til Rome 2 kommer til å ligge flere sider bakover på forumet i disse tider.

 

 

Har aldri spilt rome men dette spillet ser jo nydelig ut, Er det veldig avangsert ? Med tanke på at det står

Syntes det blir litt vell mye noen ganger når de skal inføre slike ting i et spill , altså økonomi ( annet en resurser til egen bygging ) og politikk.

Jeg liker at spill er "simple" men gode så jeg ikke trenger og ta i bruk så veldig mye mer en meg selv for og klare spillet, Det og måtte følge med på alt mulig av forum og nettisder for og klare ting syntes jeg blir litt kjedelig :p Kanskje bare meg som spør dumt xD

 

Å måtte tenke litt når man spiller hadde jo vært helt forferdelig. Tror vi har kommet til et stadie der spillene blir mer og mer "avanserte" for å kunne by på utfordringer og være nyskapende. Om du er old school og liker enkle spill så er det bare å gå 10 år tilbake i tid så har du MASSE å velge i :-) Sier ikke at det ikke var avanserte spill før men kanskje ikke så mange av dem?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

Å måtte tenke litt når man spiller hadde jo vært helt forferdelig. Tror vi har kommet til et stadie der spillene blir mer og mer "avanserte" for å kunne by på utfordringer og være nyskapende. Om du er old school og liker enkle spill så er det bare å gå 10 år tilbake i tid så har du MASSE å velge i :-) Sier ikke at det ikke var avanserte spill før men kanskje ikke så mange av dem?

 

Jeg sier ikke at jeg bare skal ha enkle spill men jeg begynner og bli litt lei av at strategispill skal begynne og ble mer som de gamle "Tycon" spilla hvor du må organisere og kødde så veldig mye før det er noe action, Jeg kjøper ikke et Krigspill som handler om rome for og leke økonom og diplomat :p

Lenke til kommentar

... Jeg kjøper ikke et Krigspill som handler om rome for og leke økonom og diplomat :p

 

Heldigvis for deg finnes der og en mer arcade-aktig spillmodus med kun slåssing, men du glemmer kanskje at mangel på god økonomisk og politisk administrasjon var en essensiell brikke i Romerrikets fall?

 

Edit: mangel på budsjettering og eksportérbare varer menes av historikere å være selve årsaken til Romerrikets fall.

Endret av HeatedCoffee
Lenke til kommentar

 

Heldigvis for deg finnes der og en mer arcade-aktig spillmodus med kun slåssing, men du glemmer kanskje at mangel på god økonomisk og politisk administrasjon var en essensiell brikke i Romerrikets fall?

 

Edit: mangel på budsjettering og eksportérbare varer menes av historikere å være selve årsaken til Romerrikets fall.

 

jajaja jeg kan mye om romerriket selv men igjen så er det et spill, og ja det er greit med litt økonomi og politikk men jeg håper bare ikke det er så veeeldig stor faktor i spillet i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...