Gå til innhold

Sniktitt: Might & Magic X: Legacy (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joachim, sier du ikke egentlig her at du heller vil ha Wizardry 9 enn M&M 10. :p Synes det er kult at M&M går tilbake til røttene. Ingen av M&M-spillene har noensinne vært i nærheten av tidenes beste spill, men de har vært morsomme, og siden de fleste mener World of Xeen er det beste i serien, var det naturlig at de gikk tilbake til rutenettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg er VELDIG enig med artikkelen, om du likte MM1-5 så vil du sikkert synes dette er konge. Men da runner du kanskje 45-50 år også, og jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være målgruppen.

 

Selv starta jeg med MM6, 7 og 8, hvor der var kjærlighet... noe som daua brått med MM9 LOL!

 

Så nå har jeg kasta vekk pengene mine på dette drite, kommer fan ikke forbi Lighthouse, bossen der kaster meg bare utfor (og JA, jeg beveger meg fra kanten, men av og til blir jeg stuck... kan ikke se at det er noe magi som trapper meg... og så blir jeg kasta utfor kanten).

 

Finn heller frem MM6, 7 og 8 og spill de om igjen. Det er i alle fall planen her!

Lenke til kommentar

Jeg er VELDIG enig med artikkelen, om du likte MM1-5 så vil du sikkert synes dette er konge. Men da runner du kanskje 45-50 år også, og jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være målgruppen.

 

Selv starta jeg med MM6, 7 og 8, hvor der var kjærlighet... noe som daua brått med MM9 LOL!

 

Så nå har jeg kasta vekk pengene mine på dette drite, kommer fan ikke forbi Lighthouse, bossen der kaster meg bare utfor (og JA, jeg beveger meg fra kanten, men av og til blir jeg stuck... kan ikke se at det er noe magi som trapper meg... og så blir jeg kasta utfor kanten).

 

Finn heller frem MM6, 7 og 8 og spill de om igjen. Det er i alle fall planen her!

 

Jeg synes det er helt toppers sålangt, eneste egentlige minuset foreløpig er at magikerne er litt vel avhengige av potions. Når det gjelder Fyrtårn-fyren så tror jeg du må komme deg på midten og deretter bevege deg klokt etter hvert dytte-angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...