Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Wind Waker HD Collector's Edition / Wii U Premium Pack bundle


FonderPrism

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har problemer med å bestille fra Coolshop?

 

Jeg prøvde først med faktura, men fikk opp en beskjed om Klarna. Så prøvde jeg å betale med Visa, men nå får jeg opp "Vennligst forsøk igjen om en times tid".

 

EDIT: Jeg vet ikke helt hva som skjedde når jeg prøvde å bestille hos Coolshop, men jeg løste det ved å åpne et incognito-vindu (i Chrome), og bestille uten å logge inn først...

 

Jeg har forsåvidt allerede inne forhåndsbestilling hos CDON og Spillsjappa.no også, så får vi se hvem som ender opp med den laveste prisen før release (prisene hos Spillsjappa er visstnok ikke endelige, de er uansett veldig høye).

Endret av purity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har hørt med Elkjøp/Lefdal om hvor mange Wii U Wind Waker bundler de får? Jeg har allerede en forhåndsbestilling hos Spillsjappa hvor jeg er garantert på release, men vurderer å bytte til Lefdal eller Elkjøp om det er sjangs å få på releasedagen fra de, for å spare litt penger.

 

Jeg har lagt inn en ordre hos Elkjøp, og sendt ein mail til kundeservice og spurt om de vet om jeg får på release, men foreløpig ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp svar via. Elkjøp's Facebook-side at "Ettersom din ordre er bekreftet skal du være 100 prosent sikret å få produktet.". Så da regner jeg med at jeg er sikret Wind Waker bundlen til lavere pris, og kan avbestille fra Spillsjappa.

 

Det er selvfølgelig synd å ikke støtte mindre butikker som Spillsjappa, men slik har jeg ikke råd til å tenke på når jeg er student.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...