Gå til innhold

GTA V Online Crew: Ndrangheta (PS3)


Anbefalte innlegg

For de som skal spille mye GTA V: Online så er dere velkommen til å joine mitt crew:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndrangheta

Vi har som mål om å bli et veldig stort crew som vil gjøre heists osv for å kjempe om førsteplassen på leaderboards. For tiden er vi 18 medlemmer fra hele verden og fortsette å vokse. Opprettet dette crewet i går kveld/natt.

Liker du konkurranse og action er dette crewet for deg. Vi vil satse og kjempe for å bli ranket høyt.

PSN: nandione

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke opprettet en konto på denne siden, er du avhengig av facebook eller twitter tilknytning??

 

Sign up using facebook or Twitter

 

 

PLEASE COMPLETE YOUR PROFILE DETAILS

Fill in the fields below to create your account. After your account is created, you can edit your information and privacy settings by clicking your username at the top right of the screen.

Jeg bruker ingen av de i så tilfellet.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke opprettet en konto på denne siden, er du avhengig av facebook eller twitter tilknytning??

 

Sign up using facebook or Twitter

 

 

PLEASE COMPLETE YOUR PROFILE DETAILS

Fill in the fields below to create your account. After your account is created, you can edit your information and privacy settings by clicking your username at the top right of the screen.

Jeg bruker ingen av de i så tilfellet.

Skal ikke være nødvendig å bruke verken Twitter eller FB. Bare fyll inn og klikk neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...