Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Nintendo har kunngjort ny 3DS-modell

Recommended Posts

Bare meg som reagerte på hvordan den nye 3DS-2DS ser ut.
Jeg synes den ser forferdelig ut, skaffer nok ikke denne håndholdte pga jeg skal ha 3D i mine spill, så ser jeg ikke vitsen å spille uten 3D :)

Jeg skjønner at folk spiller uten 3D og da kan denne fylle tomrommet, men det fyller ikke mitt for å si det slikt.

Edited by iL Sephiroth
  • Like 2

Såg aldri vitsen med å spille MED 3D, da skjemen er altfor følsom for bevegelse, og det hele ble bare surr og vas + ubrukelig batteritid.

• Like 4

Annonse

hvorfor har de tatt bort muligheten til å brette den, skjønner at det er billigere, men dette vil jo øke sjangen for at skjermen blir ripete.

Tror jeg holder meg til den orginale 3DS, selv om jeg nesten adri bruker 3d funksjonen

Spiller 3DS, bruker kun 3d-funksjonen når man faktisk trenger den (Super Mario 3D land har en del baner som er vanskeligere uten).. Helt konge konsoll med et fantastisk bibliotek spill, men forstår ikke denne 3Den.

Virker som om 2DS er mer for de yngre spillerne grunnet designet de har valgt. Billigere å produsere og mer solid da den ikke er hengslet slik som de andre modellene.

Nå har det jo gårr en del rykter om at det skulle komme en 2D version av 3DS'en. Jeg hadde egentlig forventet meg at 2DS skulle bruke samme "clamshell" design som resten av DS og 3DS maskinene for å være helt ærlig.

Dette kan virke som ren melking, men "3Den" til 3DS har alltid vært en håpløs gimmick. Om jeg engang trenger en ny modell, går jeg for en billig 2DS.

• Like 1

For en ubeskrivelig teit fasong. Flipcoveret er jo noe av det fineste med DS-serien, både angående portabilitet og holdbarhet. Denne virker ikke videre praktisk å ta med seg.

• Like 1