Gå til innhold

H1-tag dekker stort "område" på sida mi - endre?


Anbefalte innlegg

Sitter og går gjennom noe onsite seo her, og så ser jeg dette i index.php:

 

<h1 class="page-title">
<?php
if ( is_category() ) {
printf( __( '%s', 'expound' ), '<span>' . single_cat_title( '', false ) . '</span>' );


} elseif ( is_tag() ) {
printf( __( 'Tag Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . single_tag_title( '', false ) . '</span>' );


} elseif ( is_author() ) {
/* Queue the first post, that way we know
* what author we're dealing with (if that is the case).
*/
the_post();
printf( __( 'Author Archives: %s', 'expound' ), '<span class="vcard"><a class="url fn n" href="' . get_author_posts_url( get_the_author_meta( "ID" ) ) . '" title="' . esc_attr( get_the_author() ) . '" rel="me">' . get_the_author() . '</a></span>' );
/* Since we called the_post() above, we need to
* rewind the loop back to the beginning that way
* we can run the loop properly, in full.
*/
rewind_posts();


} elseif ( is_day() ) {
printf( __( 'Daily Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date() . '</span>' );
} elseif ( is_month() ) {
printf( __( 'Monthly Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date( 'F Y' ) . '</span>' );
} elseif ( is_year() ) {
printf( __( 'Yearly Archives: %s', 'expound' ), '<span>' . get_the_date( 'Y' ) . '</span>' );
} elseif ( is_search() ) {
printf( __( 'Search Results for: %s', 'expound' ), '<span>' . get_search_query() . '</span>' );
} else {
_e( 'Archives', 'expound' );
}
?>
</h1>

Er dette riktig? For jeg fikk opp melding fra et onsite seo-program jeg prøvde, at jeg hadde sykt mange H1-tagger. Har endra de fleste av dem, men bør jeg endre noe her?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...