Gå til innhold

Hvordan bli høyere?


Didrik95

Anbefalte innlegg

Gutt

18 år

169 cm

68 kg

Aktiv og godt trent.

 

Jeg lurer på om noen har tips til hvordan å bli høyere. Jeg har vert hos legen og de sier at jeg bare bli 167-173 og at knokler mine har låst seg så det er for sent med veksthormoner... Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli høyere? Ikke si at man skal være for lys osv osv, har hørt det nok ganger!

 

Takk for gode tips på forhånd :)

Blir*

Knoklene"

Fornøyd med hvor høy man er*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Gutter vokser til dem er rundt 18-20 år.

 

Dersom knoklene dine har låst seg så betyr det at du ikke vil vokse noe særlig mer eller noe i det heletatt.

 

Om jeg får spørre, hvor høy er faren og moren din? "Stammer" du fra en særdeles høy familie?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Enkelte indianere tror at man får egenskapene til de skapningene man spiser. Så du kan prøve å spise en høy person.

Den var bra as. :rofl:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=RfDy-uebGgg Dette er en video av en operasjon som gjør deg høyere. Det de gjør er at de knekker beina dine. ( vet hørs litt skummelt eller useriøst ut men dette er fakta ) Etter de har knekt beina dine strekker de beina lengre fre hverandre og fester plater imellom

 

Tenk deg at (------) dette er beine dine før) (----_----) dette er beine etter på. sikkert en plate på hver side.

etter hvert vil beine gro sammen via kroppens stamceller eller noe sånt og da kan de fjerne platene og vips du er blitt høyere.

 

en vennine av meg sin far faktisk har gjort dette og det funket tydeligvis som det skulle :)

 

Vet ikke om dette er helt den videoen som beskriver det jeg sa, men noe det samme :w00t:

Endret av BergenBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...