Gå til innhold

Sniktitt: Dying Light (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne sniktitten har jeg store problemer med å tolke. For meg virker spillet/konseptet veldig lovende, men jeg forstår ikke anmelders beskrivelse av noe han tydeligvis oppfatter som negativt, nemlig at man iblant stopper opp fordi man blir hindret av zombier rundt et hjørne, eller man løper i en vegg man ikke forutså(blindgate?) Hva i all verden hadde forfatter ventet av et åpen-verden spill, med noe som ser ut til å være dynamisk/"emergent" gameplay? Det er uunngåelig at man i et slikt spill vil oppleve uventede "rykk og napp," og det er sågar også meningen for å høyne pulsen og frykten for ikke å overleve/slippe unna. Konklusjon: Denne sniktitten ga fryktelig liten mening, i hvert fall i forhold til sjanger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...