Gå til innhold

PlayStation 4 får fargerike kontrollere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir "Wave Blue" på meg! :D

 

samme her

 

Var det virkelig bare 19 spill til lanseringsdatoen? Syns det var snakk om 33 spill.

 

33 spill innen nyttår, så de vil komme rett etter lansering de som ikke er ute ved lanseringa :)

 

http://www.theverge.com/2013/8/20/4641120/playstation-4-will-have-33-games-by-the-end-of-the-year/in/4410471

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Får man virkelig kun 1 kontroller levert sammen med PS4? Hadde jo håpet det lå ved 2 stykk så man kan spille mot noen som sitter i din egen stue.

 

Tipper de fleste blir nødt å kjøpe en ekstra kontroller og at det er en del av strategien.

Hva koster en ekstra ren svart farget en da? Nøyaktig det samme som den blå og den rød?

Endret av G
Lenke til kommentar

Liker stilen på den nye kontrolleren, liker ikke oppsettet. Jeg sverger fortsatt til Xbox kontrolleren, synes det føles mer naturlig med stikkene asymetrisk plassert siden jeg med høyre hånden for det meste prøver å ha fingrene over knappene og på venstre hånden bare styrer stikken. Kontrollen ser fortsatt veldig stilig ut.

Lenke til kommentar

Fargene er litt sterke, kanskje litt sånn som barn liker? Men, så er det jo spillere man selger dette til, og de liker å leke seg. Så det passer vel bra sånn sett å bestykke dem med slike kontrollere. Men, det var ingen litt mer duse farger å velge mellom, kun disse sterke !

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...