Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lenge er Sobril i blodet?


Bare Bank

Anbefalte innlegg

​Hei, jeg lurer på hvor lenge sobril kan påvises i blodprøver. Har søkt litt forskjellig på diverse fora, vet at det er strafferettslig uforsvarlig dersom man har høye konsentrasjoner i blodet, det tar jo typ 72 timer før total utskillelse, og det sier jo litt. Kan jo begynne å forklare litt om meg selv.. Jeg jobber i et arbeid som krever høy presisjon og tilstedeværelse. Vi snakker håndtering av tunge kjøretøy, håndtering av div. service og høy sosial tilstedeværelse. Kombinasjonen av disse oppgavene har tatt sin toll på meg som tjenestedyktig og på så måte er jeg blitt nødt, nå, under en tung periode å bruke beroligende midler. Som selvfølge av dette er jeg svært opptatt av mitt generelle helsenivå. Jeg tar regelmessige blodprøver, sjekker alt fra blodtrykk til jern nivå. Altså alt sammen sjekker jeg for å være sikker på at helsen er tipp topp. Det jeg altså vil frem til er hvor lenge dette ustoffet er i blodsirkulasjonen, da jeg må beregne og tilrettelegge dagen deretter. Kanskje jeg må revurdere min situasjon og mitt arbeid som følge av dette, så jeg håper på noen informative svar her. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...