Gå til innhold

Blizzard annonserer Diablo 3: Reaper of Souls (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kultkult! Hadde håpa dei skulle fikse itemization i ein større patch, men kan ikkje seie det er veldig overraskande at dei vel å legge det inn som ein del av ein expansion. Blir interessant å sjå om dei har planlagt andre større endringar.

Malthael ja, må vel lese meg opp litt då.

 

 

Men Blizzard har jo aldri gitt bort noe som helst gratis.

 

Nåja, det er få selskap som støttar spela sine like lenge som Blizzard.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Mange har sagt mye om Blizzard og Diablo 3, men en ting kan ingen ta fra dem:

 

De lager episke cinematics!

Kunne lett sett en helaftens film laget av de som setter sammen disse cinematicsene ja:-)

 

Velger å se veldig positivt, selv om dette var ventet, på en utvidelse mtp hvor mye bedre D2 ble etter LoD. I motsetning til veldig mange tydeligvis, så storkoste jeg meg med D3. Møte riktignok veggen lit tidligere i D3 kontra D2, men dersom det nye lootsystemet fungerer så tror jeg dette kan bli riktig så bra:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Det hadde vært flott om dette hadde blitt en gratis utvidelse. Om dette blir noenlunde kult, så hadde jeg omsider følt at jeg hadde fått noe igjen for alle pengene jeg brukte på denne gigantskuffelsen. Men Blizzard har jo aldri gitt bort noe som helst gratis.

 

Alle pengene du har brukt? Hvor mye betalte du for spillet egentlig? Det kostet da vel bare 399 ved launch, er ikke mange timene du skal ha spillt spillet før det blir lavere kost/time underholdning enn f.eks kino. Selv kjøpte jeg Collectors Edition og har spillt 300-400 timer kanskje og har ingen som helst problem med å betale når Xpac kommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

New Class - Crusader

Level cap being raised to 70!

Paragon changed, now account wide and allows you to allocate stat points.

New artisan to change the appearance of your gear.

Enchanting - re-roll affixes on legendaries.

Loot will work like it does on console ("smart loot").

We will be getting 1 new act.

Malthael will be making an appearance (bad guy).

Lenke til kommentar

Mange har sagt mye om Blizzard og Diablo 3, men en ting kan ingen ta fra dem:

 

De lager episke cinematics!

 

Cinematics er det største bortkasta dritt spillindustrien bruker penger på.

 

"Hei, la oss vise dere en film som får produktet vårt til å fremstå helt annerledes og 100 ganger bedre enn det noen gang kommer til å bli".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Cinematics er det største bortkasta dritt spillindustrien bruker penger på.

 

"Hei, la oss vise dere en film som får produktet vårt til å fremstå helt annerledes og 100 ganger bedre enn det noen gang kommer til å bli".

Deg om det, selv har jeg sett alle cinematic teaserene som kom før D3 launch minst 5-6 ganger hver! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært flott om dette hadde blitt en gratis utvidelse. Om dette blir noenlunde kult, så hadde jeg omsider følt at jeg hadde fått noe igjen for alle pengene jeg brukte på denne gigantskuffelsen. Men Blizzard har jo aldri gitt bort noe som helst gratis.

 

Alle pengene? brukte du mer enn 299 på dette spillet? jeg fikk i værtfall litt over 70 timer spilt før jeg ga meg, så syns mine kroner var verdt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...