Gå til innhold

Command & Conquer får historiedrevet kampanje (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte C&C Generals, men har aldri vært enorm fan av slike spill. Derimot om det fortsatt er gratis å spille campaign og også kunne spille skirmish mot AI så er jeg med. Spille online der ser jeg for meg selv knust allerede :p

 

Vess Command & Conquer ikke har campaign eller skirimish mot AI da er det nokka eg ser før meg at man blir fort lei ut av. Det blir jo intresangt korsn de ska gjør det med free to play. For ka e vitsen med og Lage et spill når man ikke tjener noe på det?

Lenke til kommentar

Håper ikke at EA Ødelegger Command & Conquer Sjangeren men vess de sku ha gjort det så ville eg ikke ha blitt overraska :/

 

Har du ikke fulgt med? EA har for lenge siden ødelagt C&C, EA ødelegger alt, nå har dem tatt over UFC, jeg kan nesten garantere deg at det spillet er ødelagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

EA har en egen evne til å ødelegge spill.

Spørsmålet er bare hva som virker.../er bra kontra de tidligere.

Må vel sikkert betale 100 kr for mammut tanks f.eks..

eller kanskje må du betale 100 kr for å kunne bygge flyplass/hellikoptre

 

Per gang i spillet da, eller?

Endret av G
Lenke til kommentar

I følge det jeg har testa i Alpha trenger man poeng til å få nye generaler disse kan man betale en vis sum på for å få kjappere man kan sloss mot AI

 

Nå brøt du Non-Disclosure-Agreementen din :p Men på en annen notis, var egentlig Storyen i Generals noe bra? (spillet de snakker om her er Generals2). I Tiberium og Red Alert-serien er alltid storyen morsom og cheesy men fikk ikke det inntrykket av det lille jeg spilte Generals1

Lenke til kommentar

 

Håper ikke at EA Ødelegger Command & Conquer Sjangeren men vess de sku ha gjort det så ville eg ikke ha blitt overraska :/

 

Har du ikke fulgt med? EA har for lenge siden ødelagt C&C, EA ødelegger alt, nå har dem tatt over UFC, jeg kan nesten garantere deg at det spillet er ødelagt.
C&C 3 er et av de beste RTSene som har blitt laget. Fireren derimot er en helt annen og trist historie.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

C&C definerte store deler av barndommen min fra 1995 og alle spillene fra C&C, RA, TS, RA2 og Generals har vært helt konge. Fikk aldri med meg C&C3 men jeg installerte C&C4 forrige måned og det hadde mye dårligere grafikk enn det generals hadde for 10år siden og gameplayen var helt rævva. For et flerspiller spill var det maks 7 stk som var online.

 

Det som virkelig irriteter meg med EA er at de utgir C&C pakken på nytt og jeg har kjøpt den over 3 ganger og hver gang blir jeg like skuffet over å se at med unntak av de to nyeste spillene så har de lagt ned serverne på alle spillene og en må styre med tredjeparts program for å spille med venner...

 

Burde vært en disclaimer med "MULTIPLAYER LAN ONLY!!!" på produktet. Nerdrage over*

 

Fanboy activated*

 

Faan for jeg gleder meg noe sinnsykt til dette spillet :D Louis Castle er med på teamet og håper virkelig han går tilbake til gamle gode C&C og Dune rts spillestilen.

 

More Nerdrage:

Helvete EA og inkompetente spill anmeldere de har til å vise produktet sitt, la developersn vise spillet og la journalister som ikke er gode i spill gjøre noe annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...