Gå til innhold

[Løst] Kjøpe GTA 5 på Gamestop, er 17, ikke 18...


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe gta 5 på gamestop, jeg har betalt depositum og fått en plakat.

 

Jeg ble i etterkant informert av en venn om at man må være 18 for å kjøpe bla. GTA på gamestop, jeg ble ikke informert om at man må være 18/ha med noen som er 18 for å hente ut spillet når jeg forhåndsbestilte det.

 

Jeg skal hente det på midnight-releasen på gamestop, kan de nekte meg å hente ut spillet som jeg har ventet på i 6 år?

 

Det er ikke aktuelt å kjøpe fra en annen forettning eller spørre andre som er 18 om de kan hente det for meg.

 

Nå lurer jeg på om noen har gode råd? Eller tror dere det går greit å hente det?

 

Burde jeg eventuelt si at jeg er 18, men ikke har med leg?

 

Har du jobbet på gamestop, og vet hvordan retningslinjene deres er? Eller har du vært i en lignende situasjon?

 

Jeg er veldig takknemlig for svar!

Jeg er 17 btw....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha med en ekstra 500 for bestikkelse?

Eller en mustasje?

Flørt med mannen bak kassa, be på dine knær.

 

Planlegg et koordinert angrep der du får Gamestop ansatten til å måtte gå på toalettet ellerno, så legger du igjen penger på disken, med en lapp som forteller at du også måtte noe hinsides på toalettet, men orket ikke å stå i den lange køen på nytt.

 

Be bestemoren din bli med deg, vær voksen av deg.

 

Mulighetene er mange,og du har 26-27 dager på å planlegge, gogo.

 

 

yDxtCL4.gif

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

6år var vel litt vel å overdrive :p

 

Etter at jeg klarte gta 4 storyen sommeren 2008 har jeg ventet i lengsel... :p

Altså 5 år da :)

 

 

 

Mulighetene er mange,og du har 26-27 dager på å planlegge, gogo.

 

Jeg har 27 dager, 8 timer, 59 minutter og 50 sec til transaksjonen forhåpentligvis skal finne sted xD

 

 

 

Takk for råd alle sammen, dere hjelper en fortvilt gamer i nød!

Endret av Espen778
Lenke til kommentar

det kommer som regel ann på hvem som står i kassa er mange som ikke spør om legg. Men man kan vere uheldig å finne en som er skikkelig nazi på det :) men tenker at det kommer til å vere mye folk som er der også så de kommer sikkert ikke til å passe så bra på det

Endret av Demon_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...