Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker at dama ligger med andre


Anbefalte innlegg

Jeg tenner utrolig på tanken på at dama mi ligger med andre menn. Hun har fortalt detaljert om ting hun har gjort tidligere, og hvem hun har pult.

Hun har mildt sagt vært ganske tøsete og jeg elsker det.

 

Har lyst til å ha trekant, firkant, gangbang. Se 20 menn ta henne etter tur mens hun kommer igjen og igjen.

 

Bare tanken på at hun jeg har sex med har hatt hundrevis av pikker oppi seg gjør meg helt gal.

 

Er dette helt unormalt?



Anonymous poster hash: 13bd6...c5b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Må da være en type fetisj det der. Om det er normalt eller ikke er egentlig ikke så veldig relevant, dersom du liker det, så er det normalt for deg.

 

Ser at det er mange slike tråder som startes på dette forumet om akkurat denne typen henvendelser, og jeg føler at det er viktig for meg som bruker å understreke at det er viktig å holde opp hode, og være stolt over hvem du er, uansett hvilke tanker du har. Å ha en fetisj gjør deg ikke til et mindre menneske, det er noe som er helt normalt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Bare tanken på at hun jeg har sex med har hatt hundrevis av pikker oppi seg gjør meg helt gal.

 

Er dette helt unormalt?

 

Anonymous poster hash: 13bd6...c5b

 

Vet ikke så mye om hva som er normalt eller unormalt, men tror det er veldig uvanlig å ønske seg at partneren har hatt/skal få mest mulig pikk i seg - vanligvis bruker menn å fortrekke færrest mulig "fremmede" pikkbesøk for parteren

 

Du foretrekker mer sånn "shareware" og rett på "plug&play"

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner til begrepet cuckold, og har min fetish kan sikkert minne en del om det, bortsett fra at, så vidt jeg vet, så går dette mye ut på å like å bli ydmyket og tenne på at partneren vil ha den andre er enn han.

Jeg er ikke helt der, men det er noe med dette med en seksuellt sulten/frigjort kvinne som ikke kan få nok sex som tenner meg utrolig mye.

 

Jeg har ikke turt å lufte det helt for henne da, for jeg vet ikke hvordan responsen ville blitt. Men fristelsen er stor.

 

Jeg hadde også likt om hun dro ut på byen og var "utro".

Eller jobbet som stripper.

 

Tanken på at hun kunne solgt sex er også veldig pirrende, men det er jo ulovlig, så det får bli med fantasien...



Anonymous poster hash: 13bd6...c5b
Lenke til kommentar

 

Om alle gutter hadde vært som deg, TS :)

 

Hilsen jente som alltid kommer til å være singel fordi altfor få gutter ønsker å være i åpent forhold eller er så fordomsfri og frigjort som du er.

 

Anonymous poster hash: dbbe8...89a

 

Det er kanskje få. men jeg nekter å tro at jeg er alene... :)

 

Til TS: Du bør selvfølgelig trå litt forsiktig, men du bør nok ha en prat med fruen om dette, kanskje dere har en aldeles fantastisk tid foran dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

L4r5: I stand corrected, men poenget var at det uansett ville vært straffbare forhold involvert, og dermed utgår automatisk.

 

Ellers så syns jeg det er kult at ikke alle mener at jeg er klin gal og at enkelte faktisk kan sette pris på mine noe uvanlige tanker og tenningsmønstre.

 

Ellers så kan det nevnes at jeg er i midten av 20-årene, så vil vel ikke annse meg selv som "eldre" men selvtillit og tillit til dama er det ikke mangel på :-)



Anonymous poster hash: 13bd6...c5b
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...