Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svart avføring


Henholland1

Anbefalte innlegg

Noe av avføringen var normal, og noe svart.. fløyt svart "olje" i doet etter jeg var ferdig.. hva f.. kan det være?

Av relevante opplysninger kan det nevnes at jeg er 7 uker inn i en testosteron kur, og nå på mandag var det vel, ble kjelleren, inkludert soverommet mitt oversvømt av kloakk. Jeg sov jo lenge med kloakken rundt meg, så kan ha hatt negativ innvirkning på meg den.. har de siste dagene mistet alt av trykk i kroppen, og føler meg dvask og dårlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"If you are experiencing black poop and you have not taken any medications that have the adverse effect of black poop, eaten large quantities of dark colored foods or are on any supplements that cause dark black stools you should consult with your medical care provider immediately. If you are taking aspirin or NSAIDS and experience black stools it may be wise to stop taking the medications and consult with your medical care provider. If you are prescribed these medications consult with your medical care provider prior to stopping any medications."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...