Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke egenskaper er viktig for deg?


Anbefalte innlegg

Hvilke egenskaper er viktig når du ser etter en kjæreste?

(både utseende & personlighet).

Si gjerne om du er mann eller kvinne også.

 

 

Mine preferanser:
- Jordnær / lite selvhøytidelig. Det betyr ikke at hun må være klovn eller hyper, snarere tvert imot. Å kunne oppføre seg normalt, å kunne gå en dag uten sminke, at klær og sko ikke betyr alt i verden, etc. Kort og godt ingen prinsesse-takter. At hun f.eks kan trives et par uker på en øde fjellhytte uten innlagt vann og utedo.

 

- Hyggelig og tolerant / forståelsesful.

 

- Enten felles interesser (natur,film, dataspill, reise/kultur), eller forståelse for at jeg driver med mitt uten at det skal være noe galt i det.

 

- Utseende ikke så viktig, annet enn at jeg har en greie for brunetter :green:

 

 

Det er klart, sånne jenter finnes antakeligvis ikke, men det er nå lov å drømme!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pen kropp, søtt ansikt. Så ser vi om vi passer sammen. Om du ikke skjønte det, er jeg mann.

 

Og eh, du lista omtrent alle normale jenter i hele verden. Også påstår du at sånne jenter ikke finnes?

 

Nå vil jeg si at de aller fleste jenter enten er opptatt, eller er sure, høye på seg selv, har prinsessetakter og generelt lite hyggelige å være rundt. Utelandske jenter på studiene var et hyggelig unntak

Lenke til kommentar

- Først og fremst rolig. Jeg gidder ikke fyrer som skal ut og feste villt hver dag eller helg.

- Nysgjerrig og vennlig av natur

- Egne meninger og teorier

- Pc interessert. Gjerne "geek". Jeg tilbringer mye tid på pc så det er fint med en kjæreste som skjønner hvordan det er.

- Spillinteressert og vil spille sammen med kjæresten. Enten hver for oss eller multiplayer pc/ps3.

- God humor, gjerne tørr eller galgenhumor.

- Like gode filmer og serier. Gjerne krim, humor, grøsser, thriller og noe drama. Men helst ikke noe kjærlighetskliss.

 

Selvfølgelig en del andre viktige punkter også.

Utseende er helt ærlig ikke så viktig.. høyere enn 165 hvertfall, gjerne brunt hår (kort eller langt) og skjegg. I utgangspunktet er jeg ikke så glad i muskler, så heller litt ekstra fett på kroppen :)

 

Jente her, hvis noen er tvil. 20 år.

 

 



Anonymous poster hash: 03c04...7e4
Lenke til kommentar

 

- Først og fremst rolig. Jeg gidder ikke fyrer som skal ut og feste villt hver dag eller helg.

- Nysgjerrig og vennlig av natur

- Egne meninger og teorier

- Pc interessert. Gjerne "geek". Jeg tilbringer mye tid på pc så det er fint med en kjæreste som skjønner hvordan det er.

- Spillinteressert og vil spille sammen med kjæresten. Enten hver for oss eller multiplayer pc/ps3.

- God humor, gjerne tørr eller galgenhumor.

- Like gode filmer og serier. Gjerne krim, humor, grøsser, thriller og noe drama. Men helst ikke noe kjærlighetskliss.

 

Selvfølgelig en del andre viktige punkter også.

Utseende er helt ærlig ikke så viktig.. høyere enn 165 hvertfall, gjerne brunt hår (kort eller langt) og skjegg. I utgangspunktet er jeg ikke så glad i muskler, så heller litt ekstra fett på kroppen :)

 

Jente her, hvis noen er tvil. 20 år.

 

 

 

Anonymous poster hash: 03c04...7e4

 

Noen som troller under annonymous posting? :tease:

Har store vanskeligheter med å finne jenter som setter remotely pris på noe av dette.

Er jo noen i IT-jobben min, men de er selvsagt alle opptatt for lenge siden :green:

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Hvis jeg noen gang skal ha kjæreste så er noe av det viktigste for meg at han har selvtillit og er sikker på seg selv(moden), optimist og livsglad. Han bør ha god sosial intelligens, en vennekrets som han tar vare på og han bør IKKE ta seg selv høytidelig eller være av den sjalu typen. Også blir jeg veldig glad hvis han er sterk, og kan fikse pc'er, biler og slike vanskelige ting. Han bør være enkel å ha med å gjøre og også være åpen for å prøve nye ting. Han bør også ha lappen, en god utdanning og ikke bo hjemme hos mor og far i en alder av 25. Han bør like zombier og The Walking Dead.

 

Utseende: Høyere enn meg og etnisk norsk.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Etter forrige forhold, innså jeg hvor viktig det er med ei som har en hobby/fritidsinteresse som hun kan holde på med. At all fokus ligger på meg og konstant mas om at jeg må ta kontakt og være sammen med henne ble jævlig mye etterhvert. Aktive jenter er super turn-on, være det seg turnjenter, fotballjenter eller treningsjenter. Det at hun viser at hun bryr seg om å holde seg i form og liker å røre på seg er for meg en gamebreaker.

 

Ytterligere er jeg kresen i den forstand at jeg ikke føler meg tiltrukket av chubbye eller semi-chubbye jenter, uansett hvor mye jeg liker personligheten (trist, I know, men ikke noe jeg kan for). Puppestørrelse er ikke noe jeg bryr meg spesielt om, så lenge det er stort nok til å fylle hånda og ikke så stort at det henger og dingler, så er det ett fett for meg. Rumpa, derimot, kan ikke være flat.

 

Noe av det aller viktigste er at hun er intelligent nok til å reflektere over saker og ting, kanskje spesielt med rot i eksistensielle spørsmål og annen filosofi. Overfladiske samtaler om gossip, klær og hennes dag blir man veldig fort lei. At jenta har en ettertanke rundt alt er en ekstremt stor bonus for meg, for det vil gjøre samtalene mye mer varierte, interessante og engasjerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmmmm, vanskelig å si. Kan jo ramse opp en liste med egenskaper jeg syne er positivt, men som oftest så kommer det ann på om det klikker eller ikke. Skal ikke si noe for bastant, for man vet aldri helt sikkert, noen ganger kan det være at du faller for en person du trodde ikke hadde egenskaper som passer for deg. :/

 

Er en stund siden jeg har tenkt over spesifikke egenskaper, men liker "enkle" jenter, altså jenter som kan ha det like morsomt med å tulle rundt i parken eller snøballkrig, som i mer seriøse sammenkomster. Litt barnslig liker jeg. Må nesten ha en humor som passer med min. Ikke redd for å dumme seg ut og prøve nye ting sammen. Trives like godt med å slappe av hjemme som å dra ut og reise. Selvfølgelig til å stole på, folk som misbruker tillit er den typen jeg liker aller minst av alt. Har en stor familie, så like glad i barn som jeg er kan være lurt. At hun kan sitte ned og snakke om mer reflekterte temer med meg langt ut over natta er en fin bonus, men ikke et must. Og det er vel det viktigste personlighetsmessig. :p

 

Utseendemessig er det ikke så mye, men jeg er kanskje litt uvanlig der, da jeg foretrekker at jenter har naturlig look. Synes av en eller annen grunn at jenter i t-skjorte og joggebukse er noe av det mest attraktive. :p Har ikke noe imot at de er litt chubby, synes det er mye bedre enn syltynn. Liker også best litt kortere "petite" jenter, også mørke jenter, altså mørkt hår og litt mørkere hud. Øyenfage er alt nice, men kanskje mørk/brun og blått litt foran de andre. :)

 

Og det ble mer enn jeg trodde. :tease:

Lenke til kommentar

Det er på en måte veldig vanskelig å sette helt fingeren på hva som er viktig. Men som hun over sier syntes jeg det er viktig at fyren er morsomt, kanskje ikke morsomt for alle, men en som er litt snål på sin egen måte. Noe av det mest turn-off er når gutten er altfor høy på pæra, da spiller det ingen rolle hvor vakker mannen er. Syntes det er fint med gutter som ikke tar seg selv så høytidelig og som også er opptatt av å ta vare på seg selv, gjerne har en lidenskap, f.eks en idrett eller musikk.veltrent kropp er ikke et must, men ganske viktig! :) Kjærlig, glad i barn, glad i familien sin, snill :)

Lenke til kommentar

Det er på en måte veldig vanskelig å sette helt fingeren på hva som er viktig. Men som hun over sier syntes jeg det er viktig at fyren er morsomt, kanskje ikke morsomt for alle, men en som er litt snål på sin egen måte. Noe av det mest turn-off er når gutten er altfor høy på pæra, da spiller det ingen rolle hvor vakker mannen er. Syntes det er fint med gutter som ikke tar seg selv så høytidelig og som også er opptatt av å ta vare på seg selv, gjerne har en lidenskap, f.eks en idrett eller musikk.veltrent kropp er ikke et must, men ganske viktig! :) Kjærlig, glad i barn, glad i familien sin, snill :)

Trodde ikke jenter som deg fantes før nå, med mindre du er troll..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter forrige forhold, innså jeg hvor viktig det er med ei som har en hobby/fritidsinteresse som hun kan holde på med. At all fokus ligger på meg og konstant mas om at jeg må ta kontakt og være sammen med henne ble jævlig mye etterhvert. Aktive jenter er super turn-on, være det seg turnjenter, fotballjenter eller treningsjenter. Det at hun viser at hun bryr seg om å holde seg i form og liker å røre på seg er for meg en gamebreaker.

 

Ytterligere er jeg kresen i den forstand at jeg ikke føler meg tiltrukket av chubbye eller semi-chubbye jenter, uansett hvor mye jeg liker personligheten (trist, I know, men ikke noe jeg kan for). Puppestørrelse er ikke noe jeg bryr meg spesielt om, så lenge det er stort nok til å fylle hånda og ikke så stort at det henger og dingler, så er det ett fett for meg. Rumpa, derimot, kan ikke være flat.

 

Noe av det aller viktigste er at hun er intelligent nok til å reflektere over saker og ting, kanskje spesielt med rot i eksistensielle spørsmål og annen filosofi. Overfladiske samtaler om gossip, klær og hennes dag blir man veldig fort lei. At jenta har en ettertanke rundt alt er en ekstremt stor bonus for meg, for det vil gjøre samtalene mye mer varierte, interessante og engasjerende.

Hahah, akkurat som meg. Synd at man rimelig sjelden kommer over denne typen jenter.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...