Gå til innhold

Rockstar presenterer Grand Theft Auto Online (PS4, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Gode gud så god grafikk, man kan fly, svømme osv meste av det man ikke kunne i gta iv, tror dette kommer til å bli et enormt løft for rockstar bedriften og kanskje det beste gta spillet noensinne, er glad dem brukte så lang tid på å lage spillet istedenfor å gi ut et nytt spill hvert tredje eller andre år som saints row

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

(...), er glad dem brukte så lang tid på å lage spillet istedenfor å gi ut et nytt spill hvert tredje eller andre år som saints row

 

*kremt* GTA 1997 - GTA2 1999 - GTA3 2001 - GTA: VC 2002 - GTA: SA 2004 - GTA: LCS 2005 - GTA: VCS 2006 - GTA 4 2008 - 3x GTA4 dlc 2009

 

Og det er først nå med GTA 5 at de har brukt lengre tid, sansyndligvis fordi at de har hatt 3 andre store spill i mellomtiden.

 

Men som du ser er de godt vandt med 2 års utviklingssykluser.

Lenke til kommentar

<p>Men kommer dette til å bli populært? Red Dead Redemption Online var ikke så kult, og ingen på vennelista mi spilte det veldig mye i hvert fall...</p>

 

Det blir nok bra. Selv har jeg spilt GTV IV online flere hundre timer siden det kom ut. Red Dead Redemption derimot har jeg nesten ikke spilt online. Er to ganske forskjellige spill. GLEDER MEG VILT! :)

Lenke til kommentar

GTA IV online var jo nesten tradisjonelt lagbaserte multiplayer modus, i tillegg til freeroaming uten oppdrag. Red Dead Redemption, derimot, hadde både tradisjonelle modus og freeroaming. IMO var ikke freeroaming noe spesiell. Tror også det er mulig å gjøre "online" oppdrag eller angripe andre gjenger osv.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...