Gå til innhold

Zero til Hero - Utfordring (Windows)


Anbefalte innlegg

Support darkseer eller vengeful spirit. Begge stiller enormt store krav til komunikasjon med resten av laget.

 

Carry - Har ingen forslag her ettersom eg sjelden speler carry. Kansje Pandarean brewmaster. Han har vertfall ein ulti som krever mykje av speleren, men som til gjengjeld er dritbra for dei som klarer å styre den. Involverer at helten deler seg i tre pandaer med ulike evner. Krever ein del ko-ordinering.

 

For at du skal få prøvd alt bør du kansje prøve ein nuker og. Eller eit eller anna med masse spells. Jakiro, Lina Inverse, Pugna og mange fleire som eg ikkje kom på i farten.

 

Bounty Hunter eller Natures Prophet er gode forslag til skoge/solo helter. Dei er vel og merke litt passive og fokuserer veldig mykje på ganking. NP kan tele inn i ein kamp, men dette krever at du har veldig god styring på ka du driver med, god komunikasjon i laget og ein anstendig farm. Det er ikkje alltid like lett å få dette til i ein public match.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En lett carry helt du kan øve deg på, er Skeleton King. Han er absolutt en av de mest basic carry heroene du finner og lett å øve deg på lasthitting med uten å bli straffet for hardt hvis du dør. Forslag til support er Tidehunter. Han er en ikke så altfor vanskelig helt og veldig tanky, noe som gjør at du slipper å dø hele tiden når du spiller support.

 

Hvis du derimot har lyst til å prøve heroes med andre roller enn carry/support, forslår jeg noen morsomme heroes som Bounty Hunter i offlane, Natures prophet i jungle og Pudge i mid lane.

 

Hvis du eller noen andre her trenger hjelp for å bli bedre eller lære seg mechanics osv, feel free to add me, så kan jeg coache/gi tips til dette. Steamnavnet mitt er Storvikz.

Lenke til kommentar

En lett carry helt du kan øve deg på, er Skeleton King. Han er absolutt en av de mest basic carry heroene du finner og lett å øve deg på lasthitting med uten å bli straffet for hardt hvis du dør. Forslag til support er Tidehunter. Han er en ikke så altfor vanskelig helt og veldig tanky, noe som gjør at du slipper å dø hele tiden når du spiller support.

 

Hvis du derimot har lyst til å prøve heroes med andre roller enn carry/support, forslår jeg noen morsomme heroes som Bounty Hunter i offlane, Natures prophet i jungle og Pudge i mid lane.

 

Hvis du eller noen andre her trenger hjelp for å bli bedre eller lære seg mechanics osv, feel free to add me, så kan jeg coache/gi tips til dette. Steamnavnet mitt er Storvikz.

 

Ikke helt enig angående Skeleton King. En trenger rimelig gode lasthitting skills for å ha suksess med han. Samtidig vil vampiric aura pushe lanen, og siden de færreste som har spilt 30 kamper puller lanen når det trengs kan det bli problematisk å faktisk skaffe disse lasthitsa.

 

Jeg foreslår Chaos Knight i stedet for, bedre base damage, bedre stun, samme manaproblemene :)

Endret av Judgement
Lenke til kommentar

 

 

En lett carry helt du kan øve deg på, er Skeleton King. Han er absolutt en av de mest basic carry heroene du finner og lett å øve deg på lasthitting med uten å bli straffet for hardt hvis du dør. Forslag til support er Tidehunter. Han er en ikke så altfor vanskelig helt og veldig tanky, noe som gjør at du slipper å dø hele tiden når du spiller support.

 

Hvis du derimot har lyst til å prøve heroes med andre roller enn carry/support, forslår jeg noen morsomme heroes som Bounty Hunter i offlane, Natures prophet i jungle og Pudge i mid lane.

 

Hvis du eller noen andre her trenger hjelp for å bli bedre eller lære seg mechanics osv, feel free to add me, så kan jeg coache/gi tips til dette. Steamnavnet mitt er Storvikz.

Ikke helt enig angående Skeleton King. En trenger rimelig gode lasthitting skills for å ha suksess med han. Samtidig vil vampiric aura pushe lanen, og siden de færreste som har spilt 30 kamper puller lanen når det trengs kan det bli problematisk å faktisk skaffe disse lasthitsa.

 

Jeg foreslår Chaos Knight i stedet for, bedre base damage, bedre stun, samme manaproblemene :)

Jeg forstår veldig godt hva du sier og er helt enig i det, men når man har spilt færre enn 30 kamper så blir vel dette ganske ubetydelig. Fordi de fleste nye spillere kommer mest sannsynlig til å pushe lanen uavhengig av Vampiric Aura. Og ja: på et høyere må man ha ganske gode lasthitting skills for å få suksess med han, men nå vil han mest sannsynlig møte andre nye spillere og da blir hele gamet ganske annerledes. Man farmer mye mindre og det blir mere teamfights / roaming fra de fleste fordi de ikke vet helt hva de skal gjøre. Derfor mener jeg at en hero som Skeleton King kan være grei å lære, fordi han har evnen til å carrie, samtidig som at han har en stun + reincarnation som gjør at han ikke straffes så hardt for å dø. :)
Lenke til kommentar

En kamerat som har rundt 800 timer i Dota 2 og sikkert fler i dota 1 fikk meg til å begynne å spille. Han foreslå at sniper var en grei hero å starte med. Det funka for meg.. noe av grunnen er at den har 2 passive abilities noe som gjør at du har mindre å tenke på. og etterhvert syk range, noe som gjør at du kan ta last hits enklere og raskere mens du er trygg^^

Lenke til kommentar

Kommer ann på. Spiller du mye med folk du kjenner, eller blir det noen random matcher i ny og ned?

Er selv fan av Sand King. burrow/ulti comboen er konge og du får lett farm. Hadde en 40/2/x runde her om dagen . Bærer lett hele laget.

Omniknight er også underholdende å spille. Er så durabel som man får det, og om man spiller mot folk som ikke vet hva de er opp mot så er det ihverfall fun.

Men det spiller egentlig ingen rolle hvor god du er med en enkelt helt. Kjørte min første all pick runde her om dagen. Opp mot to helter jeg ikke hadde kjennskap til. Endte med stunlock og farmfood hele matchen...

Men om du først bestemmer deg for å kjøre på med 2-3 helter. Gjør det med noen helter som har litt dybde. Er helten vanskelig å lære er det også vanskelig å spille mot ham. Da lønner det seg gjerne å spille helter som er litt utfordrende og ikke noen som har 2-3 passive skills.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

Natures Prophet er den siste helten jeg ville anbefalt en nybegynner å spille.

Hva med Gyrocopter som carry? En bra animation som det er lett å last-hitte med, og du kan gjøre god skade selv uten mye farm.

Endret av eivindg1
Lenke til kommentar

/wave Hei Puro

 

Gøran, det er vel da bedre å foreslå ett lite knippe?

 

Først og fremst er Bounty Hunter ett meget godt forslag som er komt tidligere, mange spiller bounty hunter som roamer/ganker, som er en god rolle for ham, han er også en fantastisk support om spilt rett, uansett hvilken rolle du skulle velge vil du om du gjør en god jobb ha mulighet til å være carry / semi-carry for laget ditt om alt går til helvette.

Track (ultimaten hans, bonus gold for alle lagkamerater som er i nærheten, 30% bonus movement speed og vision på heroen i tillegg) er en fantastisk ultimate.

 

Gyrocopter er også en meget interessant hero, som holder en sterk rolle gjennom hele gamet og fint kan være carry for laget, samtidig som han kan kan være ganker og roamer.

 

Tørr du å prøve deg på litt mer avanserte heroes kan storm spirit være av interesse, rett og slett fordi det er en utrolig morsom hero å spille, som ikke faller av lasset i lategame, krever dog mer insats enn andre heroer, men kan oppfylle flere roller.

 

Silencer - undervurdert carry, fantastisk support. Dette er en hero som er utrolig irriterende å spille mot nesten uansett, med farm og kills får den latterlig mye damage til slutt.

 

Til slutt har man jo baptism by fire - Meepo

Min favoritt hero, ingen hero vil lære deg map control, ganks, carry, fokus, vrede, depresjon, begjær eller ekskludering mer enn denne heroen.

 

En fantastisk morsom helt å spille, som er undervurdert så til de grader, fordi så få kan spille ham, folk på laget forventer at du kommer til å feede, og du kommer konstant til å bli ganket fordi de tror du er ett lett bytte, eller så blir du konstant ganket fordi motstanderlaget vet hvor mektig meepo blir.

Vil ikke anbefale å ta opp denne heroen med mindre du virkelig er villig til å gjøre en innsats

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...