Gå til innhold

Anmeldelse: Saints Row IV (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende nok kommer det samme dag som early access på Final Fantasy XIV. Ellers hadde det nok blitt kjøp på release. ;)
Det er samme dag? Jaja, allerede kjøpt og betalt på steam, så den er der når jeg trenger den. FFXIV blir nok min første prioritet også ja ;)

 

Samme for meg. Blir morsomt med Saints Row, men FFXIV er prioritet. Spillene løper heldigvis ikke sin vei ^-^

Lenke til kommentar

Uff, neeeei. Trenger ikke dette nå! Spiller meg igjennom SR3 for tredje gang (tidligere på PS3, nå på PC med masse herlig DLC etter å ha plukka det opp i Deep Silver-bundlen), og det er jo kul fele umulig å gå lei!

 

Er sjelden jeg kjøper spill på slippdato for tiden, men her tror jeg jammen jeg kommer til å gjøre et unntak. Og så midt i sommerferien da, kunne jo ikke klaffa bedre/dårligere... Får satse på dårlig vær? :)

Lenke til kommentar

Spørsmål til deg, Gøran Solbakken: Hva ville du gitt Saints Row 3? Hva synes du om det spillet?

Gamer.no sin anmeldelse ga det 6/10, men det varierer veldig hva folk synes om spillet. Hva syntes DU? Jeg personlig likte ikke Saints Row 3 særlig godt, spillet manglet substansen som 2'ern hadde. Hvis SR4 er "mer av det samme" som SR3, så tror jeg at jeg styrer unna med det første.

 

 

 

 


Ni av ti?! Virkelig? Dette er et resirkulert Saints Row The Third, med dubstep- våpen, infantil tiss- og bæsj humor og romvesener. Gud bedre for et makkverk.


Blindt hat. Du har ikke engang spilt spillet. Kan du ikke i det minste vente til spillet er ute før du begynner å sutre om hvor dårlig et spill du ikke har spilt er? Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Spørsmål til deg, Gøran Solbakken: Hva ville du gitt Saints Row 3? Hva synes du om det spillet?

 

Gamer.no sin anmeldelse ga det 6/10, men det varierer veldig hva folk synes om spillet. Hva syntes DU? Jeg personlig likte ikke Saints Row 3 særlig godt, spillet manglet substansen som 2'ern hadde. Hvis SR4 er "mer av det samme" som SR3, så tror jeg at jeg styrer unna med det første.

 

 

Ni av ti?! Virkelig? Dette er et resirkulert Saints Row The Third, med dubstep- våpen, infantil tiss- og bæsj humor og romvesener. Gud bedre for et makkverk.

 

Blindt hat. Du har ikke engang spilt spillet. Kan du ikke i det minste vente til spillet er ute før du begynner å sutre om hvor dårlig et spill du ikke har spilt er?

HeiJeg likte Saints Row 3 godt, men ikke så bra som toeren. Hvis jeg måtte satt en karakter på det ville det nok havnet på en syv tenker jeg.Håper dette hjelper :)
Lenke til kommentar

Dette spillet skal jeg ha. Jeg håper at de ikke har endret figurtilpasning for mye, for da skal jeg gjenskape min karakter fra SR3.

Du kan importere din gamle figur, virker som de stort sett bare har forandret på klær og kostymer. Du kan allerede lage/oppdatere karakter og laste opp via Saints Row Inauguration Station og en konto på saintsrow.com.

 

Gleder meg veldig til å spille SR4. Er sjelden jeg har det så gøy i et spill som en del øyeblikk i SR3. Herlig, uhøytidelig og tilbakestående på en gang.

Lenke til kommentar

Tja, det er mye jeg liker med dette spillet, og mye jeg ikke liker.

 

Historien er utfattelig bra og veldig spennende, det er kanskje spillets gullkorn. Mange morsomme scener/settinger.

 

Utforskningen av verden derimot, ikke fullt så spennende, jeg har spilt Saints Row 2 og 3, og synes at å kødde rundt i byen ikke er morsomt lenger. Jeg føler meg rett og slett lei, man går lei av alt dette faenskapet som å klaske dildo i trynet til folk ganske fort, og det er på ingen måte like morsomt å utforske på lik linje som et nytt GTA.

 

Verden er rett og slett hjernedød, og det ødelegger mange måter for spillet også. Jeg føler ikke den morsomheten med å skaffe ny bil, da alt føles som dårlige lekebiler, på ingen måte like morro å kjøre rundt som i GTA. Politijaktene er også ufattelig fattige, kjedelige og helt hjernedødt.

 

Jeg vet mange ikke liker å sammenligne det med GTA, men jeg klarer rett og slett å ikke irritere meg over noen småting hele tiden.

 

Det er en fantastisk spill for historien sin del, har du heller ikke spilt serien før har du nok mange timer morro med kødding rundt, for meg som ellers har spilt serien synes jeg det ble for lite nytt annet enn historien.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg var stor fan av 3'ern som hadde samme konseptet som 2'ern bare enda mer galskap. Og nå har vi 4'ern som er forykende god.

 

Etter å ha spilt mange timer kan jeg si at jeg er utrolig glad når jeg spiller.

Friheten man får ved å fly, løpe opp bygninger, hoppe vanvittig høyt og bare glide rundt er sinnsykt gøy og har en enorm glede med seg.

 

Man bør heller ikke sammenligne GTA V og SR4 fordi dette er selvsagt to forskjellige spill som er gode på hver sin måte.

 

SR4 gjør noe annerledes, det er også sandkasse spill og her har de putta maksimal galskap inn i bildet og det gjør spillet egentlig utrolig flott. Det er ikke kjedelig ett sekund.

 

Det at man har superkrefter, lever i en "virituell steelport" gjør at man nyter alt av det som er å by på, og det er deilig.

 

Eneste er at jeg håper ikke Saints Row 5 blir ENDA ett hakk galskap.

Jeg håper de heller utvikler en ny grafikkmotor og går litt tilbake til 2'erns konsept som er gjengkrig og overtakelser av territoriumer med helt vanvittig morsom humor. Får håpe på at hele 4'ern er en drøm som begynte ved når han ble president.

 

Hvis ikke så er spillet uansett utrolig bra.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...