Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Backup midtbanespiller transferlista etter eget ønske pga for lite spilletid. 1 måned senere ber han om å bli tatt av transferlista, noe jeg godtar. 3 dager senere ber han om en prat. "This doesn't have to go outside of this office but I don't think I've been getting enough first team football here and I might have to leave unless things improve". Slik går nu dagan.

Lenke til kommentar

Litt rusten start på 3dje sesong for Everton, men kommet seg de siste kampene. Vant Charity Shield (kaller den det fortsatt heh) 1-0 over Arsenal, jevn kamp, kunne gått begge veier. Tapte 1-0 for Arsenal og City i ligastarten og knepen 1-0 seier over Chelsea. 2 seirer i CL over Atletico og Celtic. Vunnet de neste kampene (ikke alt for god motstand) og bruker mine talenter i de matchene. George Green spiller bra som 19 åring, har forhåpninger for ungutten og er grei rotasjonsspiller i Barkleys posisjon.

 

Kjøpte ny keeper denne sesongen, har brukt Howard til nå med Unnerstall som cover. Fulgt med Maxym Koval en stund og splashet til med en 100 million signering på deadline day. Han har hatt en forrykende start og er en spiller jeg virkelig anbefaler til andre.

Lenke til kommentar

Starter på 4de sesong med mitt elskede Everton. Vant PL en 4-5 kamper før slutt så var aldri noen problemer. Spilte med u-21 lag de siste kampene foruten FA cup finalen (1-0 mot Newcastle, første kamp Barkley spilte etter 3 mnd ankelskade og han scorer og blir MOM, for enn spiller)

 

Ble slått ut av Ligacup finalen i... kvarten? Noe sånnt, ikke noe å bry seg om uansett xD

 

CL gikk det dårligere i år enn året før, tapte mot PSG knepent i kvarten. Men helt ok sesong.

 

Kjøp og salg ble det mye av denne etter sesongen. Kjøpte mulig erstatter for Baines i januar vinduet (ta det med ro, er fortsatt år og dag før han blir byttet ut... for en spiller!)

i Alex Grimlado. Har virkelig imponert de kampene jeg har brukt han. Instant success.

 

City splashet ut penger for Schürrle som ville bort for klubben (ville ha nye utfordringer, helt greit for meg for denne sesongen har han vært ganske under pari)

 

Erstatter Schürrle med Bernard fra Shakhtar. Fikk han for 120 mill og han ser virkelig lovende ut, har storspilt på Shakhtar.

 

Fikk Navas for slikk og ingenting (30 mill kr... w00t?) En fin rotasjon mellom han og Deulefeu på høyrekanten.

 

Kjøpte også noen regens, en veldig ung tyrker for slikk og ingenting, kan spille både høyre og venstreback, liker sånne. Og en veldig god ung nederlender, høyre og midtstopper. Jags begynner å ta på årene nå ^^

 

Ah glemte nesten, Tomas Martinez fra Barca kom til meg for en 40 mill, god rotasjonsspiller for Barkley, George Green har ikke hatt den utviklingen jeg ville ha. Skal fortsatt prøve han ut, men ser ut at han ikke blir den spillerern jeg trodde han skulle bli

 

Er positiv for neste sesong nå.

 

Par fine screens dette.

post-262771-0-91089200-1387123444_thumb.jpg

post-262771-0-93887600-1387123448_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Et par ting som irriterer meg sållangt i Fm. Mange personer har de ingen spiller historie fra. Sjekket for eks opp Pellegrini, var intr i hans stats fra hans spillerhistorie, de hadde klubben men 0-0-0-0-0 etc. Skuffende.

 

Er flere andre det er enda værre for da, for eksempel hentet Casiraghi som chief scout. Husker han fra hans glansdager i Lazio i min ungdom og ville bare sjekke de statsene igjen. Nothing, nada... Han bio innehold bare at han joinet Inter som non-playing staff i 2007. Ingen andre ting. Skjerpings nå FM!

 

Også en ting som ikke har noe med irriterende momenter. Er det noen som har fått sønnen sin laget i spillet? (eller i tidligere spill)

 

Hørte du kunne få det hvis en av dine spillere du har hatt i klubben i 10 år , la opp og så kunne en av youth intake bli generert en spiller med ditt etternavn og deg i fav personell (son)

 

Så også du kunne kjøpe deg funksjonen i den enkle delen av FM.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...