Gå til innhold

LANexpo 2013 - 8-10. november i Oslo/Lillestrøm


Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

i fjor arrangerte jeg og noen venner Spillexpo 2013. Arrangementet ble en kjempesuksess og vi fikk 10.000 deltakere.

 

I år arrangerer vi Norges nye, store LAN-party samtidig: LANexpo 2013. LANexpo arrangeres i samarbeid med mange av gutta fra Freak.no - og det vil være masse freaks i crewet.

 

Har lagt ut mer informasjon om LANexpo her:

http://www.spillexpo.no/lanexpo/

 

Dato: 8-10. november 2013

Hvor: Norges Varemesse på Lillestrøm

Vil du kjøpe billetter? Det koster 995 kr for 3-dagers pass. Kjøpes på Billettservice.no

 

Har dere spørsmål til LANexpo eller forslag? Kjør på - kom med det i denne tråden... Dette skal bli stort

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okai, jeg tror jeg bare fyrer løs jeg. Her er de fleste spørsmålene jeg har for tiden:

  • Er LANExpo ferdig på Søndag kveld, eller Mandag morgen?
  • Er det snakk om kontorstoler, eller pinnestoler?
  • Er mat inkludert i prisen?
  • Vi kan gå inn og ut så mye vi vil, right?
  • Og vi kan gå på SpillExpo når det passer oss, alle tre dager?
  • Hvordan er sikkerheten på LANet?
  • Dersom jeg om kompisgjengen møter opp klokka 18:00, er det vanskelig for oss å kunne sitte ved siden av hverandre? Det er snakk om 4 folk.
  • Regner du med at bilettene blir revet bort i dag?

Det var alt jeg hadde på lager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okai, jeg tror jeg bare fyrer løs jeg. Her er de fleste spørsmålene jeg har for tiden:

  • Er LANExpo ferdig på Søndag kveld, eller Mandag morgen?
  • Er det snakk om kontorstoler, eller pinnestoler?
  • Er mat inkludert i prisen?
  • Vi kan gå inn og ut så mye vi vil, right?
  • Og vi kan gå på SpillExpo når det passer oss, alle tre dager?
  • Hvordan er sikkerheten på LANet?
  • Dersom jeg om kompisgjengen møter opp klokka 18:00, er det vanskelig for oss å kunne sitte ved siden av hverandre? Det er snakk om 4 folk.
  • Regner du med at bilettene blir revet bort i dag?

Det var alt jeg hadde på lager :)

 

1. På søndag kveld kl 20:00.

2. Det er konferansestoler, så midt i mellom :)

3. Nei, vi selger en egen matbillett til 500 kr som dekker all mat (hvis man vil).

4. Jess Sir.

5. Jess Sir.

6. Svært god. Vi vil ha Securitas-vakter, eget sikkerhetscrew og nært samarbeid med politiet i Lillestrøm.

7. Nei, det går bra. Vi kommer til å ha en egen seating-avdeling, som sørger for at folk får sitte sammen.

8. Nei, det tror jeg ikke. Er ikke mange nok som har hørt om LANexpo enda; men vi håper og tror det blir utsolgt i god tid før selve arrangementet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor behagelige er stolene og Bordene? Haha! :rofl:

På de matstasjonene er det sånn, at vi må ha med mat selv, eller er det mat der? :eek:

 

Det her blir bra! Gleder meg! :)

 

Glemte å svare på denne :)

 

Det blir matstasjoner der. Her kan du både lage egen mat (mikrobølgeovn, osv) eller hente mat, dersom du har kjøpt matbillett. Dette koster 500 kr og gir mat hele treffet (pizza, hamburger og andre ting) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okay, flere spørsmål:

 

Hvor stort vil det egentlig være? Får vi madrasser etc. Til å sove på?

Skal være såpass ærlig å innrømme at jeg ikke helt vet hvordan vi løser soveproblematikken enda. Det blir en egen, tilstøtende hall/soveområde, men det blir nok ikke noe madrasser - så lønner seg å ta med pute og liggeunderlag. Det blir betong ala TG :)

 

Hallen er 10.000 kvm. Spillexpo vil også være på nærmere 10.000 kvm, så totalt blir det 20.000 kvm. spill og teknolgi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal være såpass ærlig å innrømme at jeg ikke helt vet hvordan vi løser soveproblematikken enda. Det blir en egen, tilstøtende hall/soveområde, men det blir nok ikke noe madrasser - så lønner seg å ta med pute og liggeunderlag. Det blir betong ala TG :)

 

Hallen er 10.000 kvm. Spillexpo vil også være på nærmere 10.000 kvm, så totalt blir det 20.000 kvm. spill og teknolgi :)

Høres bra ut :)

 

Billettene er vel ikke borte any time soon? Tror ikke jeg får bestilt min før i morra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...