Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers: A Tale of Two Sons (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fulltførte dette her i natt, og denne omtalen her treffer spikeren på hodet i forhold til min egen opplevelse :) Trodde selv at kontrollene skulle by på større utfordringer, men dette gikk en del bedre enn forventet. Dette må oppleves, og jeg vil si det er glatt verdt de 1200 MS poengene det koster!

 

 

Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan kontrollene kan bli bedre med tastatur ihvertfall :p Men er vel ikke verre enn å plugge i en 360 kontroller så er man i gang. Selv syns jeg det var veldig intuitivt slik kontrollene var lagt opp, men noe kløning og forvirring ble det jo når man plutselig krysset figurene på skjermen, men hjernen rakk i det minste å vende seg til slike sporadiske endringer den også.

 

Ble ihvertfall ingen høylytt banning slik jeg først spådde.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette var et spill jeg i utgangspunktet så veldig frem til, men så trodde jeg at kontrollsystemet gjorde det mulig for 2 spillere å samarbeide. Må si at etter å ha frustrert meg igjennom 'Ni No Kuni's' - Temple of Trials hvor man i noen tilfeller må bruke tandemkontroll så kommer jeg dessverre ikke til å laste ned denne. Veldig skuffet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Elsker dette spillet! ^_^ At kontrollene er vanskelige har jeg ikke merket så mye til, spillet er så bra at det ikke spiller noen rolle for min del, lett et av de beste spillene jeg har spilt :-) Spiller forøvrig med gamepad, kan tenke meg det er lettere enn med mus og tastatur. Håper ikke folk velger å droppe det pga at kontrollene virker vanskelige.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Kjøpte dette spillet men har ett spørsmål:

 

 

Jeg har akkurat kommet meg ut av trollgrotten og til bålet når det kommer ulver. Til nå syntes jeg spillet er svært kjedelig. Altfor mye puzzles som er kjempelette og med helt åpenbare løsninger. Det er ingen dialog, kjip grafikk, for mye puzzles og for lite story. Eneste jeg syntes var virkelig bra var musikken og konseptet med hvordan man styrer karakterene.

Er spillet veldig likt fremover? Er det bare å slutte å spille det hvis jeg ikke liker det enda? :)

 

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...