Gå til innhold

Nervepirrende avslutning på VM i Dota 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fulgt med så mye på Dota2 tidligere, men så en del av kampene i The International i år. Må si meg veldig overrasket over at det er de vestlige lagene som gjør det best. Står i sterk kontrast til SC2 og LoL, hvor de asiatiske lagene/spillerne er i en klasse for seg. Hvorfor var det ingen Sør-Koreanske lag med? Har ikke Dota2 tatt av i Korea (ennå)?

Lenke til kommentar

"Det svenske vinnerlaget får utrolige 8,4 millioner kroner inn på kontoen."

 

Et tips til senere artikler er å ikke spolere resultatet ved å røpe vinneren i overskriften. Selv så jeg kampen så det var ikke et problem for meg denne gangen, men om jeg ikke hadde sett den og gløttet over facebook eller gamer før jeg skulle sette meg ned for å se opptak av kampen og sett denne overskriften, hadde jeg blitt meget morsk.

 

Tore

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Til og med Vietnam har E-sport show på Nasjonal vietnamesisk TV. Fy faen som Norge suger baller.

 

 

Jeg trodde Norge var rikere enn Vietnam jeg. Der tok jeg jammen meg feil.

NRK kun interessert i TV lisens. Ikke noe gaming eller Esport kultur kjærlighet hos norske politikere. Asiatiske politikere er de beste. De forstår at video spill er en stor del av kulturen. Håper at Kina overtar Norge snart. I kina viser de Dota 2 turneringer på Nasjonal kinesisk TV. I Norge har vi NRK finansiert av befolkningen, men som ikke i det hele tatt bryr seg om befolkningen.

Lenke til kommentar

Til og med Vietnam har E-sport show på Nasjonal vietnamesisk TV. Fy faen som Norge suger baller.

 

 

Jeg trodde Norge var rikere enn Vietnam jeg. Der tok jeg jammen meg feil.

NRK kun interessert i TV lisens. Ikke noe gaming eller Esport kultur kjærlighet hos norske politikere. Asiatiske politikere er de beste. De forstår at video spill er en stor del av kulturen. Håper at Kina overtar Norge snart. I kina viser de Dota 2 turneringer på Nasjonal kinesisk TV. I Norge har vi NRK finansiert av befolkningen, men som ikke i det hele tatt bryr seg om befolkningen.

 

Sykt. De har til og med FIFA på TV!

 

Asiaterne er 100000000 lysår foran Norge i Esport. Filipin, vietnam, singapore, kina, Thailand, Korea, Japan. OMG YOU NAME IT. Dere tror at de landene fortsatt er fattige eller noe. 2013 og fattige land er ikke lenger fattige når de har Esport finansiert av staten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...