Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Price: $399.99 & FREE Shipping. Details
In Stock.

 

Da gjekk jeg lei av å vente på neste pulje med ps4 her i norge. Amazon.com har hatt inn ps4 i snart 24 t.

 

Jeg bestilte i går, estimert leveringstid 27 Des. (Tviler på at det blir så raskt, men dem dekker da fraktutgiftene siden dem garanterer det)

 

Tydelig at Sony har lyst til å erobre xboxens hjemme marked, ut i fra at dem greier levere nok ps4 at amazon ikke går lens i løpet av 24 timer...

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Shait... KillZone bundle'en er også tilgjengelig i Amazon UK sin nettbutikk.

 

Kjenner jeg blir sur på entusiastene i Norge sine vegne. HERREGUD så underprioritert Norge er! Både etter befolkningsstørrelse og kjøpekraft! Vi får miniatyrpartier sammenlignet med alle andre!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Får ikke noe bilde på tv med den står bare og blinker blått. Har prøvd alle hdmi kabelene mine sjekket hdmi ingangen på ps4 og den er helt fin og prøvd forskjellige tv uten hell.

Prøvd å starte i sikker modus? Hold inne på-knappen til det piper to ganger.

Lenke til kommentar

Får ikke noe bilde på tv med den står bare og blinker blått. Har prøvd alle hdmi kabelene mine sjekket hdmi ingangen på ps4 og den er helt fin og prøvd forskjellige tv uten hell.

 

Har du prøvd noe så enkelt som å bare slå av og på tv-en? Det er jeg nødt til å gjøre, ellers får jeg ikke bilde. Eller starte PS4 før jeg slår på tv-en.

Lenke til kommentar

Prøvd å starte i sikker modus? Hold inne på-knappen til det piper to ganger.

Prøvd det den piper en gang så skrur den seg av.

 

 

Har du prøvd noe så enkelt som å bare slå av og på tv-en? Det er jeg nødt til å gjøre, ellers får jeg ikke bilde. Eller starte PS4 før jeg slår på tv-en.

Nei faktisk ikke så skal prøve det når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar

Har dratt hdmi kabelen inn og ut flere ganger uten hell så er ikke det.

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problem

 

Tatt fra kommentarfeltet i artikkelen over:

 

If your PS4 gets hung up at the pulsing blue light while rebooting after the 1.50 update, DO NOT UNPLUG THE PS4 TO TURN IT OFF! Doing this could run the risk of bricking your console.

Sony support had us go into Safe Mode to reset to factory defaults and re-initialize to fix the problem.

1. Hold down power button until the unit powers off and the light goes out. This took about 10 seconds.

2. Enter Safe Mode by holding down the power button until you hear 2 beeps. Release power button after the second beep. The Safe Mode menu will appear with a list of options.

3. Select Option 4 to restore PS4 to factory defaults. Once it's done, the system will restart.

4. In our case, after the reboot, the PS4 automatically entered Safe Mode. This time, they had us select Option 6 to Initialize the PS4. Note that by doing this, you will lose profiles and settings so just be aware that you are basically starting over. Once it's done, the system will restart.

5. When the PS4 comes back up, it will take you through the initial setup again as if it's being booted for the first time.

After that, we were back in business to play our games.

They had us go to the System Settings to see if the software version shows 1.5 and it does so we're up to date. We just hope this won't happen on every update.

Anyway, we hope this post will help out others having the same problem.

Happy gaming!

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Har du prøvd noe så enkelt som å bare slå av og på tv-en? Det er jeg nødt til å gjøre, ellers får jeg ikke bilde. Eller starte PS4 før jeg slår på tv-en.

 

Prøvde det nå og ingenting skjedde.

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blue_Light_Problem

 

Tatt fra kommentarfeltet i artikkelen over:

 

If your PS4 gets hung up at the pulsing blue light while rebooting after the 1.50 update, DO NOT UNPLUG THE PS4 TO TURN IT OFF! Doing this could run the risk of bricking your console.

Sony support had us go into Safe Mode to reset to factory defaults and re-initialize to fix the problem.

1. Hold down power button until the unit powers off and the light goes out. This took about 10 seconds.

2. Enter Safe Mode by holding down the power button until you hear 2 beeps. Release power button after the second beep. The Safe Mode menu will appear with a list of options.

3. Select Option 4 to restore PS4 to factory defaults. Once it's done, the system will restart.

4. In our case, after the reboot, the PS4 automatically entered Safe Mode. This time, they had us select Option 6 to Initialize the PS4. Note that by doing this, you will lose profiles and settings so just be aware that you are basically starting over. Once it's done, the system will restart.

5. When the PS4 comes back up, it will take you through the initial setup again as if it's being booted for the first time.

After that, we were back in business to play our games.

They had us go to the System Settings to see if the software version shows 1.5 and it does so we're up to date. We just hope this won't happen on every update.

Anyway, we hope this post will help out others having the same problem.

Happy gaming!

Har ikke fått oppdatert ps4 da den ikke har vist noe bilde i det hele tatt siden jeg fikk den og jeg har prøvd og reboote i safemode men den piper en gang og så skrur den seg av.

Lenke til kommentar

 

Prøvde det nå og ingenting skjedde.

Har ikke fått oppdatert ps4 da den ikke har vist noe bilde i det hele tatt siden jeg fikk den og jeg har prøvd og reboote i safemode men den piper en gang og så skrur den seg av.

har du sett inni hdmi porten om det er noen ting som ikke skal være der?? var det første jeg gjorde når jeg fikk konsollen hjem etter de hadde en del problemer med konsollene i usa, skal viss være en jording som stikker opp inni hdmi porten som skaper problemer, viss ikke så må du nokk bare ringe komplett på mandag å gi beskjed så du får sendt den i retur evt til ett verksted

 

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blank_Screen

 

Is your HDMI port damaged? IGN recently reported another solution for some HDMI issues. According to Chris Pereria, "As it turns out, a piece of metal in the HDMI port that should have been flush with the bottom of the port was sticking up. This prevented the HDMI cord from being plugged in all the way and damaged each of the cords (in identical fashion) that had been plugged in. The solution was to, simply enough, press the piece of metal down so that it was no longer in the way. With that done, the system now works as it should." Be aware that by doing this, your warranty may become void. Attempt at your own risk.

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

har du sett inni hdmi porten om det er noen ting som ikke skal være der?? var det første jeg gjorde når jeg fikk konsollen hjem etter de hadde en del problemer med konsollene i usa, skal viss være en jording som stikker opp inni hdmi porten som skaper problemer, viss ikke så må du nokk bare ringe komplett på mandag å gi beskjed så du får sendt den i retur evt til ett verksted

 

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Blank_Screen

 

Is your HDMI port damaged? IGN recently reported another solution for some HDMI issues. According to Chris Pereria, "As it turns out, a piece of metal in the HDMI port that should have been flush with the bottom of the port was sticking up. This prevented the HDMI cord from being plugged in all the way and damaged each of the cords (in identical fashion) that had been plugged in. The solution was to, simply enough, press the piece of metal down so that it was no longer in the way. With that done, the system now works as it should." Be aware that by doing this, your warranty may become void. Attempt at your own risk.

Jepp har sjekket det også så ja får nok ringe komplett på mandag og avtale retur på den ja. Men takker for hjelpen fra alle her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og prisen har økt til 3995,- på komplett nå, men får min til 3490,- som jeg bestilte for.

 

Da er jo plutselig prisforskjellen på ps4 og x1 et ikke-tema lengre? Tror vel ikke nettbutikkene kan legge seg noe høyere enn microsoft selc på x1 som er 3990,-. Eller er dette bare at butikkene nå "skor" seg på manglen av ps4?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er mer snakk om euro valutaen som påvirker kronen eller noe lignende.

 

Derfor det er prisøkning noen steder, men Komplett har vel alltid hatt den til 3990kr helt til Elkjøp etc solgte den for 3490?

 

Noen som vet hva som skjer hvis jeg bestiller fra Komplett nå?
Har de nok inne til å sende rundt til ikke forhåndbestilte personer tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er mer snakk om euro valutaen som påvirker kronen eller noe lignende.

 

Derfor det er prisøkning noen steder, men Komplett har vel alltid hatt den til 3990kr helt til Elkjøp etc solgte den for 3490?

 

Noen som vet hva som skjer hvis jeg bestiller fra Komplett nå?

Har de nok inne til å sende rundt til ikke forhåndbestilte personer tror dere?

 

Prisen var vel en del høyere i starten, før USA-pris ble bekreftet og de fleste butikkene satt den til ca 3500,-. Så har den bare økt sakte men sikkert siden da.

 

På satus står det nå ubekreftet 16. februar på neste parti, så tror ikke du skal ha store forhåpninger på å få den med det første, er nok enda en del kø av forhåndsbestillinger. Men nå som komplett har fått noen ekstra skulle man jo tro at andre butikker også for inn ett parti i disse dager. Bare å holde ett øye åpen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...