Gå til innhold

Kan man stole på overvektige folk?


Anbefalte innlegg

Personer som ikke klarer å kontrollere sitt eget matinntak, personer som gir etter for impulsive lyster i den grad at de ender opp med å veie hundrevis av kilo, kan man stole på at de har selvkontroll nok til å la være å bli påvirket av andre til å utføre noe, eller at de skal klare å beherske seg fra å være utro, utføre landssvik eller lignende? Denne mangelen på selvbeherskelse og viljestyrke skulle man jo tro at manifesterte seg i andre sammenhenger.

 

Kan vi da stole på de overvektige som stiller til valg i år?

Kan vi stole på at de ikke lar seg påvirke, og snur i viktige saker, saker som vi har valgt de inn for?

Endret av Ideal
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personer som ikke klarer å kontrollere sitt eget matinntak, personer som gir etter for impulsive lyster i den grad at de ender opp med å veie hundrevis av kilo, kan man stole på at de har selvkontroll nok til å la være å bli påvirket av andre til å utføre noe, eller at de skal klare å beherske seg fra å være utro, utføre landssvik eller lignende? Denne mangelen på selvbeherskelse og viljestyrke skulle man jo tro at manifesterte seg i andre sammenhenger.

 

Kan vi da stole på de overvektige som stiller til valg i år?

Kan vi stole på at de ikke lar seg påvirke, og snur i viktige saker, saker som vi har valgt de inn for?

 

"erna fettberg" (det var det ikke jeg som sa men jeg skjønner hva han mener)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Kan vi da stole på de overvektige som stiller til valg i år?

 

 

Har noen av dem sagt at de er "overvektige"? Jeg har fått med meg at de alle har perfekt "trivselsvekt". og det er betryggende, synes jeg

 

:)

Lenke til kommentar
Å være rund viser at man er livsglad og har råd til mat.

 

Hehe, bor du langtvekkistan elns? Du har aldri opplevd en Rumener som tigger skjønner jeg. (edit: eller rettere sagt, det er jo spill for galleriet, så du har nok rett akkurat hos de - livsgleden skjuler de, men fedmen får de ikke gjort så mye med - annet enn å skjule den litt under klær)

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Personer som ikke klarer å kontrollere sitt eget matinntak, personer som gir etter for impulsive lyster i den grad at de ender opp med å veie hundrevis av kilo, kan man stole på at de har selvkontroll nok til å la være å bli påvirket av andre til å utføre noe, eller at de skal klare å beherske seg fra å være utro, utføre landssvik eller lignende? Denne mangelen på selvbeherskelse og viljestyrke skulle man jo tro at manifesterte seg i andre sammenhenger.

 

Kan vi da stole på de overvektige som stiller til valg i år?

Kan vi stole på at de ikke lar seg påvirke, og snur i viktige saker, saker som vi har valgt de inn for?

Hva med folk som liker å rakke ned på andre? Personer som ikke klarer å kontrollere sitt eget aggresjonsnivå, personer som gir etter for impulsive lyster i den grad at de ender opp med å mobbe andre, kan man stole på at de har selvkontroll nok til å la være å bli påvirket av andre til å utføre noe, eller at de skal klare å beherske seg fra å være utro, utføre landssvik eller lignende? Denne mangelen på selvbeherskelse og viljestyrke skulle man jo tro at manifesterte seg i andre sammenhenger.

 

Kan vi da stole på de fordomsfulle som lager innlegget i politikkforumet i år?

Kan vi stole på at de ikke lar seg påvirke av fordommer?

 

Når det er sagt, så har jeg faktisk tenkt over at høyresiden virker å ha mye flere politikere som "ved et uhell har satt seg på sykkelpumpen". Men jeg tror ikke at det betyr at de mangler viljestyrke. Ingen lever lenge i politikken uten viljestyrke.

 

Hilsen en normal BMI (ja, for det er visst vekta som avgjør hvem vi er).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Min fastlege er overvektig. Betyr det at jeg skal ikke stole på han???

Han legen som opererte meg for hemorider er overvektig. Betyr det at han ikke skal få lov til å operere andre mennesker???

 

Dere er hjernevasket av media. Ikke alle kan se veltrente ut. Noen er lubben og noen er overvektig. Ikke alle kan være tynne som i disse motemagasin bladene.

Endret av Anvilycus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

(ja, for det er visst vekta som avgjør hvem vi er).

 

Jada, men det driter vi en lang marsj i - har så mange gode minner om sånne morsomme runde og trivelig mennesker som ubeskjedent byr på alt de har

 

denne er en personlig klassiker (de som ikke opplevde moroklumpen mens han var på "topp", har gått glipp av mye gøy

 

Otto ber om unnskyldning...

Denne uken har Gerhard Helskog reist rundt og bedt om unnskyldning til alle som gidder å høre på. Og det har spredt en irriterende atmosfære av selvransakelse i TV 2, som til og med har smittet over på meg. Jeg har tatt meg selv i å tenke: Otto, har det vært tilfeller der du har gått over streken i året som gikk? Svaret er nok ja. Og da får jeg være mann nok til å gå i ruta og be om unnskyldning.

 

Kjære Nils Arne Eggen. Jeg var så uheldig å kalle deg en "tvangsfora gås i bobledress". Det var ikke bare ondskapsfullt og lumpent, men også direkte misvisende. For du går jo stort sett i treningsdress. Dessuten har jeg fått en del reaksjoner fra gåsefarmere som følte seg støtt over at det lubne fjærkreet deres ble sammenlignet med en pensjonert fotballtrener. Og det beklager jeg selvsagt.

 

Jeg kom også i skade for å lange ut mot det jeg kalte "en hakeløs pedo fra Os". Jeg vet at dette har skapt usikkerhet og til dels amper stemning blant pedofile med liten hake der borte. "Kæm e det han tænker på? Væl e eg pedofil, men e har da hake!" Okej, bare for å legge den debatten død: Det var Terje Søviknes jeg tenkte på. Så kjære alle dere andre der borte: Sorry!

 

Kjære kongefamilie. Jeg har også vært urimelig mot dere. I et ivrig øyeblikk tok jeg sjansen på å slenge ut følgende om skjegget til Kronprins Haakon, at det så ut som han hadde "vært utsatt for en så trang fødsel at han dro med seg hele ramma til mora si". Men så fikk jeg en telefon fra en kompis av meg som jobber på Slottet. Han sa at det var helt feil. Ramma til Sonja sitter fortsatt der den skal. Gratulerer, får jeg nesten si da. Mange husker sikkert at jeg omtalte Per Ståle Lønning som "et vandrende mikrofonstativ for barnemishandlere, fylliker med sørlandsdialekt og Carl I Hagen". Og det syns jeg i grunnen var ganske presist formulert.

 

Men den største feilen jeg har begått i året som gikk, er at jeg har latt Anne Holt få slippe altfor billig unna. Vi har latt henne være justisminister, hun har fått lov å gi ut bøker, og hun har fått lesbe løs på det mest ufyselige uten at offentligheten har tatt affære. Allikevel rykker hun stadig ut i mediene og sutrer over kvinnefotball og skylder på samfunnet fordi hun har så dårlig sædkvalitet at hun ikke greier å sette barn på dama si en gang. Men, men. Det får ligge til over jul.

Ha det!

 

Ja, det var tider det :) Skal man fornærme noen, så kan man legge litt vidd og kløkt i jobben, da blir det ikke sånn at det automatisk slår tilbake på en selv som en kronidiot

Lenke til kommentar

Det mener jeg er tull. Riktig kost og trening er det som skal til. Kcal inn, vs kcal ut osv..

 

Men det betyr jo ikke at tjukke folk er dårlige mennesker. Hva tenker TS om de som røyker? Snuser? Drikker litt for mye på lørdagene. Spiller Lotto (komplett ulogisk handling, statistisk sett taper du i lengden)? Ikke panter flasker? Har pengene på en konto som tilbyr dårligere rente ift markedsleder? Spiser potetgull?

 

Det er mye atferd som enkelt kan defineres som selvutslettende/ulogisk, hvor har du lyst å sette grensa TS?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...