Gå til innhold

HD-versjonen av Wind Waker kommer i oktober (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg synes HD-remakes er like skuffende hver gang.

 

En stor årsak er at spillene som nå kommer ut i HD ser like bra ut som jeg mener å huske at de gjorde når de først ble lansert, selv om det selvfølgelig ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Virker som de har tatt misnøyen rundt leteoppdraget på slutten av spillet seriøst. Etter min mening er denne delen av spillet verre enn det beryktede vanntempelet i OoT. Den er også skyld i en stor del av hatet som er rettet mot Tingle. Blir spennende hva de har endret på for å gjøre siste halvdel av spillet mer underholdende.

 

Lenke til kommentar

Jaaaaaa!

 

Gleder meg sykt til dette, grafikken ser skikkelig bra ut!

Blir veldig gøy og få spilt dette igjen, brukte vel ca 50-60 timer sist gang jeg spilte.

Kommer masse bra spill til wii u, bare synd de kommer så sent. Men bedre det at de gir oss et kvalitetsprodukt i stedet ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er Windwaker som får en HD-remake. Er det et Zelda-spill som har tålt tidens tann grafikkmessig, så er det jo dette spillet. Cell-shading var å i så måte kanskje en genistrek fra Nintendo sin side.

 

Selv Twilight Princess hadde vært et bedre valg. Jeg venter fortsatt på Majoras Mask.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er Windwaker som får en HD-remake. Er det et Zelda-spill som har tålt tidens tann grafikkmessig, så er det jo dette spillet. Cell-shading var å i så måte kanskje en genistrek fra Nintendo sin side.

 

Selv Twilight Princess hadde vært et bedre valg. Jeg venter fortsatt på Majoras Mask.

 

Selv om cel fortsatt ser "bra" ut har det skjedd mye på 10 år, og de vil nok gjøre det litt mer tilgjengelig for en ny generasjon gamere som er litt mer bortskjemt med grafikken ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En stor årsak er at spillene som nå kommer ut i HD ser like bra ut som jeg mener å huske at de gjorde når de først ble lansert, selv om det selvfølgelig ikke stemmer.

Er så enig i dette! :D Spilte aldri originalen men det gjelder mange andre spill... Jeg husker at WC3 så ut som det jeg synes Dota2 ser ut idag for eksempel. Fikk sjokk da jeg googlet litt gamle screenshots. Ting ser så mye bedre ut i minnet enn hva de egentlig gjorde i virkeligheten :D Er forøvrig strålende fornøyd med WindWaker! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er så enig i dette! :D Spilte aldri originalen men det gjelder mange andre spill... Jeg husker at WC3 så ut som det jeg synes Dota2 ser ut idag for eksempel. Fikk sjokk da jeg googlet litt gamle screenshots. Ting ser så mye bedre ut i minnet enn hva de egentlig gjorde i virkeligheten :D Er forøvrig strålende fornøyd med WindWaker! :D

Wind waker grafikken den vanlige er jo fortsatt den dag i dag bedre grafikk enn mange andre wii spill, det skal de ha:)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...