Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

noen mulighet for å gå ifra avtalen med telenor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa ja til å oppgradere linja min fra 704/128 -> 1024/256 m. 30gb som så mange andre her, for nå over 1mnd siden.

Problemet er jo bare at jeg da også sa ja til en ny bindingstid på 1år.

Nå forleden fikk mamma et tilbud gjennom jobben fra bl.a. nextgentel som er myyye mer fristende. Så her kommer spørsmålet:

1. Når jeg ble ringt opp av denne selgeren, fikk jeg vite at oppgraderingen ikke ville ta noe som helst tid, fordi det eneste telenor trengte å gjøre var å trykket på en knapp i sentralen dems.

2. Jeg har ringt å mast på dem 2 ganger, begge gangene fikk jeg vite at, joda "nå skulle det skje innen 24timer", det har aldri skjedd.

3. De har klart å fått på 30gb- sperren, men overhode ikke gjort noe som helst med farten.

Går det ann å bruke dette mot dem på en eller annen måte? slik at jeg får kansellert hele den nye avtalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må få dette skriftlig dvs du sender en mail og påpeker at tjenesten må leveres. Skriv også at dersom de ikke klarer å levere blir du nødt til å holde tilbake betaling eller avslutte kundeforholdet. Husk å referere til telefonene og skriv gjerne hvilken kundebehandler du snakka med.

Når mailen er sendt så må Telenor få en rimelig tidsfrist på å svare samt levere tjenesten de er forplika til. Dersom det fortsatt ikke har bedra seg så er det bare å skrive en avsluttende mail og si at du anser kontrakten som brutt fordi Telenor ikke klarte å levre. Sender Telenor krav etter dette så må du bare bestride disse.

Skrevet

det høres jo logisk ut, men..

i mitt tilfellet så blir det jo bare dumt hvis de klarer å levere.. hmm får gi dem en kort tileggsfrist da... forslag på hva som kan være passende?

Skrevet

Det går faktisk ann å få ting gjennom ett par ganger med telenor ;)

Vi fikk regninger fra telenor på tjenester vi hadde sagt opp mange ganger, og vi nektet å betale regningene. Etter at de stengte vår telefon i en 3-4mnd endte det med at de åpnet den igjen og slettet fakturaer for 6000-7000;) go telenor :) selv om det tok 6mnd.. hehe

No more telenor på meg værtfall

Skrevet
Du må få dette skriftlig dvs du sender en mail og påpeker at tjenesten må leveres. Skriv også at dersom de ikke klarer å levere blir du nødt til å holde tilbake betaling eller avslutte kundeforholdet. Husk å referere til telefonene og skriv gjerne hvilken kundebehandler du snakka med.

Når mailen er sendt så må Telenor få en rimelig tidsfrist på å svare samt levere tjenesten de er forplika til. Dersom det fortsatt ikke har bedra seg så er det bare å skrive en avsluttende mail og si at du anser kontrakten som brutt fordi Telenor ikke klarte å levre. Sender Telenor krav etter dette så må du bare bestride disse.

Jeg ville prøvd meg på ett ledd mindre. Det er like greit å vise til telefonsamtale og purringer pr telefon som bevis for at det er gått urimelig lang tid før de leverer og at du derfor anser varen som ikke levert. Oppgi alltid datoer for samtalene og helst navn på kundebehandler.

Skrevet

tok en litt hissig tlf til dem idag, så jeg fikk heldigvis kansellert avtalen...

men det rare var at..

han jeg prata med sa at hastigheten ble oppdatert allerede 2 september?!?!

men jeg har jo ringt inn etter det, og ble fortalt at det ikke var skjedd enda..

+ jeg har aldri merket noe som helst hastighetsøkning her jeg denne mnd'en, har alltid ligget på 80kb/sek max, akkuratt som før

bare får meg til å lure litt på om de i det heletatt vet hva de prater om selv...

:shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...