Gå til innhold

Rage kan fortsatt vende tilbake (Mac, PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk.

 

Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet.

Lenke til kommentar

Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk.Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet.

 

det hadde samme fortellertalentet som Unreal. Altså story ble fortalt igjennom padder som lå strødd rundt omkring. Men i motsetning til Unreal var ikke miljøene i Doom 3 spesielt imponerende hvis man ser bortifra at det var første spill med bra behandling av lys og skygger.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så var og er Rage en uslipt diamant. Jeg irriterte meg over en lyd-bug som gjor at lyden "lagga" veldig ofte. Brukte alt for mye tid på feilsøking i forhold til lengden på spillet.. så det var egentlig ikke vits. Men jeg ble litt bedre i feilsøking da. :)

 

Ellers synes jeg det var et veldig underholdende spill med et ganske interessant univers/historie som de har kokt sammen. Så jeg for min del håper det blir mer Rage. Hadde vært kjekt å sett hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

rage var et knall spill helt fram til siste misson. avslutningen på spillet er vel tatt utifra at bare 3% av spillerene fullfører spillet. spillet hadde en del spennende mekanismer, og strengt talt, alle spill burde innføre pop rockets :D

Lenke til kommentar

Jeg elsket Quake 1, noe som er grunnen til at jeg har installert DarkPlaces-grafikkupdaten til spillet + texture-pack.

 

Quake 2 derimot var ikke min type spill. Gameplayet ble fort gammelt og kjedelig, og det manglet intensiviteten til Quake 1.

 

Doom 1 & 2 er fremdeles til dels underholdene den dag i dag. Det eneste med Doom 2 var at leveldesignet varierte ganske mye til tider, ettersom mapsene ble til tider forskrekkende dårlige etter første tredjedel av spillet (elsker å snakke retro her).

 

Jeg får vel fyre opp Rage en dag, men det virker som om det er litt blandede følelser rundt dette spillet.

Lenke til kommentar

Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk.Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet.

 

Følte akkurat det samme når jeg spilt D3 tilbake i 2004. Derfor innstallerte jeg Flashlight Mod og justerte selv hvor mye skudd jeg ville ha i de forsjellige våpnene til jeg hadde den balansen jeg selv likte. Spillet var ikke skummelt, men syns det var underholdende selvom repetitivt og manglet sjel.

 

Rage er derimot ett kult spill som jeg har runnet flere gang, men som kunne gjerne hadde en vanlig multiplayer og ikke bare multiplayer med biler. Storyen er "Ok", men med med den ekstra kraften til PS4 og Xbox One så kan Rage 2 være det Rage 1 ikke ble. En Open World Sandbox satt i en crazy verden der du må drepe for å overleve og aldri vet hva du kan bli anngrepet av.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...