Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal begynne på Årsstudium i Samfunnsøkonomi ved UiB i høst. Dette er da jeg akkurat ikke kom inn på Siviløkonomstudiet ved NHH. Derfor skal jeg etablere meg i Bergen, samtidig som at jeg skal ta opp et par tre fag fra videregående og få 2 poeng for å ha tatt 60 studiepoeng sammen med de 2 alderspoengene jeg vil få. Deretter er planen å søke seg inn på Siv.øk. på NHH.

 

Det jeg lurer på er om det er noen her som har gått dette årsstudiumet, og om det hvordan det er med fagvalg? Jeg har enda ikke fått noen mulighet til å se på dette noen sted, og jeg er spent på om det er noen steder jeg får velge. Samfunnsøkonomi er jo til en viss grad relevant ift NHH, men jeg ønsker helt ærlig å ta noe "lett" da det er viktig å få gode karakterer på eksamenene jeg vil ta ved VGS som privatist, i tillegg til at jeg gjerne ser det gunstig å ta noe interessant slik som språk (kinesisk eller tysk har jeg særlig lyst å lære meg) eller IT-relatert.

 

Alt av svar på mine spørsmål, tips og generelle råd setter jeg kjempe stor pris på.

 

Tusen takk for svar. :)

 

- Camorra

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...