Gå til innhold

Podkast: De fem beste historievriene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at Kotor er med på den top 5 listen... Har dere ikke med KOTOR så har dere ikke peiling på spill! #strengegorzun

 

 

 

Edit:

 

ÅÅÅÅÅÅÅH, dere hadde med Kotor som nr 1 :w00t:

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Jeg regna med det bare var AAA-spill fra nyere tid (bortsett fra den typiske Metroid-greia, som omtrent var like sjokkerende som at prinsessa var i et annet slott), så KOTOR var vel ganske opplagt der egentlig, spesielt med tanke på hvor dårlige de andre 4 på lista var.

 

Gleder meg til den dedikerte Tex Murphy-episoden!

 

Mens vi venter.....

 

https://www.youtube.com/watch?v=BABcn4RMLqo

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg regna med det bare var AAA-spill fra nyere tid (bortsett fra den typiske Metroid-greia, som omtrent var like sjokkerende som at prinsessa var i et annet slott), så KOTOR var vel ganske opplagt der egentlig, spesielt med tanke på hvor dårlige de andre 4 på lista var.Gleder meg til den dedikerte Tex Murphy-episoden!Mens vi venter.....

 

Følg med på Twitch-kontoen til RadCrew på lørdag ca kl 15:00 (annonserer det på Facebook også.) Meg og Jostein skal livestreame Under a Killing Moon og komme med kommentarer underveis.

 

 

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere?

 

Om jeg skulle tippe vil jeg tippet helt random basert på stemme frekvensen og pod-cast personligheten deres at Jostein er 28, Aleksander 25 og Are 26.

 

Her kommer en beskrivelse hvordan dere ser ut i mitt hode uten å ha sett noen bilder kun hørt stemmer.

 

Jostein: Hvit, 1,80 høy, halv langt brunt hår (litt Austalian surfer/skater stil), 85 kilo, ser ellers ut som en litt høyere versjon av Jack Black.

 

Are: Hvit, 1.75 høy kort, blond piggsveis. 83 kilo. Ser ellers ut som en litt tynnere å yngre versjon av Chris Farley.

 

Aleksander: Hvit, 1.85 høy, mørkt flatt å kort hår. 72 kilo. Ser ellers litt ut som Zorg i the fifth element, bare yngre og litt mindre elegant.

 

Dette var ikke ment som noe positivt eller negativt, gikk bare for mage følelsen basert kun på en analyse av stemmene deres.

 

Stemmer det? :=)

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

To the moon hadde en amazing story, og jeg likte det som ble avslørt når du fikk vite hva som skjedde etter de betablockerne.

Amensia hadde en bra twist med at det visste seg at du hadde blitt en syk jævel som hadde torturert alle de menneskene.

 

Bioshock Infinte, slutten der. WoW! Jeg har sett mange Let's Play av det, for jeg ville se reaksjonen til alle sammen. Den var amazing, og har splitt slutten flere ganger selv, gleder meg til de historie DLC'ne som kommer!

 

Spørsmål: Hvordan ble Radcrew logoen til?

 

(Intressante medarbeider samtaler dere har btw, er vel ingen som får lønnsøkning nå..)

Lenke til kommentar

Pikmin 3 er et latterlig bra spill! Storkoste meg gjennom hele storyen, synd jeg kun brukte 15 timer. Anbefaler på det sterkeste at dere legger ifra dere alle fordommer for å bruke wiimote: dette spillet er først og fremst laget for det kontrolloppsettet og det gir en mye bedre presisjon. Testet selv ut forskjellige oppsett og fant at Wiimote og Nunchuck med Gamepad'en ved siden fungerer best. Så ja, try it, i det minste;)

 

Lenke til kommentar

Hvorfor Square Enix har økt puppestørrelsen på Lightning? Skal ikke påstå at jeg har fasit, men tipper det har noe med bakgrunnen å gjøre. Etter hva jeg har fått med meg var hun modda på Cloud, hvor de første testgruppenes tilbakemeldingene sa klart at hun så for mannlig ut (ligna for mye på Cloud) og hun fikk mer sminke og jevnet ut noe i ansiktet for å gjøre det mer feminint. Kanskje dette bare er en videreføring av dette elementet?

 

Alternativt har det en naturlig forklaring med at hun er blitt mora til Hope og begynt med amming. Vil vel også forklare hvorfor han er blitt mindre crybaby opp mot XIII-3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, har dere begynt å ta opp hva vi sier her i tråden? Artig initiativ. Var også artig å høre litt finansnyheter rundt Blizzard. Tror greia bak der var at Vivendi hadde veldig mye gjeld, men at det var en avtale som gjorde at de ikke kunne ta ut penger fra Blizzard på 5 år (som var i ferdig med å gå ut). Hvis Blizzard ikke hadde kjøpt seg ut så kunne alternativet være at alle pengene hadde blitt sugd ut og gjort det umulig for videre drift.

 

Kilde:

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere?Om jeg skulle tippe vil jeg tippet helt random basert på stemme frekvensen og pod-cast personligheten deres at Jostein er 28, Aleksander 25 og Are 26.Her kommer en beskrivelse hvordan dere ser ut i mitt hode uten å ha sett noen bilder kun hørt stemmer.Jostein: Hvit, 1,80 høy, halv langt brunt hår (litt Austalian surfer/skater stil), 85 kilo, ser ellers ut som en litt høyere versjon av Jack Black.Are: Hvit, 1.75 høy kort, blond piggsveis. 83 kilo. Ser ellers ut som en litt tynnere å yngre versjon av Chris Farley.Aleksander: Hvit, 1.85 høy, mørkt flatt å kort hår. 72 kilo. Ser ellers litt ut som Zorg i the fifth element, bare yngre og litt mindre elegant.Dette var ikke ment som noe positivt eller negativt, gikk bare for mage følelsen basert kun på en analyse av stemmene deres.Stemmer det? :=)

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Beste beskrivelse jeg har sett av meg sjøl..

 

Du er inne på noen, men jeg er 28 år, 1.74 høy har mørkt hår og ligner på johnny depp på en prikk ;-)

Lenke til kommentar

Rad crew er rådt men avsløringen av red dead ble for tidlig, holder på å spille det nå og hoppet 15 min fram for å være sikker at jeg ikke hørte det

 

Ja vi kjente litt på dette mens vi tok opp showet.. Er vel egentlig enig med deg at dette ble litt for tidlig. Vi nevnte vel ikke hva plot twisten var, men nevnte at det var en plot twist, noe som kan være en spoiler i seg selv hvis du ikke har spillt det.

Lenke til kommentar

To the moon hadde en amazing story, og jeg likte det som ble avslørt når du fikk vite hva som skjedde etter de betablockerne. Amensia hadde en bra twist med at det visste seg at du hadde blitt en syk jævel som hadde torturert alle de menneskene.Bioshock Infinte, slutten der. WoW! Jeg har sett mange Let's Play av det, for jeg ville se reaksjonen til alle sammen. Den var amazing, og har splitt slutten flere ganger selv, gleder meg til de historie DLC'ne som kommer!Spørsmål: Hvordan ble Radcrew logoen til? (Intressante medarbeider samtaler dere har btw, er vel ingen som får lønnsøkning nå..)

 

Hehe, for å få en lønnsøkning så bør vi vel ha en lønn som utgangspunkt (noe vi ikke har):-)

 

Rad Crew henter inspirasjon fra seint 80-tallet tidlig 90-tallet hvor ordet "radical" var en del av dagligtale. Se for deg California i samme tidsperiode, legg til deg en Californisk aksent og si dette: "woooooow, dude! That's raaadical!"

 

Vi trengte en font og en logo som kan passe inn i den tidsalderen samt kunne brukes i dag. Altså vi kunne ikke gå all inn "California Games-style", men nesten.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Oi, har dere begynt å ta opp hva vi sier her i tråden? Artig initiativ. Var også artig å høre litt finansnyheter rundt Blizzard. Tror greia bak der var at Vivendi hadde veldig mye gjeld, men at det var en avtale som gjorde at de ikke kunne ta ut penger fra Blizzard på 5 år (som var i ferdig med å gå ut). Hvis Blizzard ikke hadde kjøpt seg ut så kunne alternativet være at alle pengene hadde blitt sugd ut og gjort det umulig for videre drift.

 

Ja vi er vel alle litt avhengige av å se på tilbakemeldinger på showene vi publiserer. VELDIG ofte kommer lyttere med veldig god feedback og rettelser på ting vi sier feil også så synes det er gøy å følge med.

 

Meg, Jostein og Are syns det er utrolig spennende å følge med på spillbransjen, ikke bare som gamere, men også fra business siden av det. Spesiellt hvor mye penger som eksisterer i det markedet og størrelsen av investeringene.

 

Det at de kjøpte seg fri fra Vivendi ser jeg på som en langsiktig investering som måtte gjøres, litt sånn som du beskriver her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...