Gå til innhold

Zero til Hero - Møkkauke (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger dette, du får virkelig skrevet hvordan det føles, å både vinne og tape. Keep going, skal se om jeg får med gjengen inn i guildet!Ut av nysgjerrighet, hvilken rolle foretrekker du sålangt? heller du mer mot support eller mer mot carry?

 

Godt å høre at du setter pris på skribleriene mine!

 

Enn så lenge så liker jeg begge rollene godt, men når man får en kamp som jeg gjorde med PA så er jo carry ekstremt moro. Det er jo en veldig mye mer direkte måte å påvirke et kamputfall på.

 

Men det er også veldig tilfredsstillende å spille en god support, som gjør at din carry er et beist mot slutten av kampen.

 

Planen framover er nok å spille mest mulig av de heltene jeg ikke har spilt, målet er å få testet alle sammen. Så får jeg heller se om jeg spesialiserer meg litt etter hvert.

Lenke til kommentar
Digger dette, du får virkelig skrevet hvordan det føles, å både vinne og tape. Keep going, skal se om jeg får med gjengen inn i guildet!Ut av nysgjerrighet, hvilken rolle foretrekker du sålangt? heller du mer mot support eller mer mot carry?
Godt å høre at du setter pris på skribleriene mine!Enn så lenge så liker jeg begge rollene godt, men når man får en kamp som jeg gjorde med PA så er jo carry ekstremt moro. Det er jo en veldig mye mer direkte måte å påvirke et kamputfall på.Men det er også veldig tilfredsstillende å spille en god support, som gjør at din carry er et beist mot slutten av kampen.Planen framover er nok å spille mest mulig av de heltene jeg ikke har spilt, målet er å få testet alle sammen. Så får jeg heller se om jeg spesialiserer meg litt etter hvert.

En ting du burde øve på, uansett rolle er lasthitting og deny. Gå inn i et private game og se hvor mye damage melee-creeps, range creeps og såklart towers gjør.

Om du lærer dette så ser du med en gang hvilket creep som er døden nær og det blir lettere for deg å lasthitte. Får du ett forsprang på gold som carry, så er du på god vei til å vinne gamet allerede.

Lykke til videre!

 

 

Lenke til kommentar

Dota 2 kan være skikkelig frustrerende pga det er så fokusert på lagarbeid. Hvis en feiler så feiler hele laget som regel. Og da må du sitte gjennom gjerne en time i et game du kommer til å tape.Derfor mange disconnecter dessverre.

 

Men når hele laget klaffer så er det utrolig morro.

Lenke til kommentar

Jeg så ikke på så mye av kampen, men jeg hoppet litt frem og la merke til at utstyret ditt ikke forandret seg, og at du gikk og bærte på 5000 gull. Det er alt for mye. Vær flinkere til å kjøpe ting konstant og bær på så lite gull som mulig. Kjøp smådeler av større ting så du får bonuser mens du bygger. Bruk courier, sideshops og secretshops hele tiden. Hvis du ikke bærer på noe gull når du dør, så mister du jo ikke noe.

Lenke til kommentar

Det var ikke lenge siden jeg også begynte med DotA 2 for fullt. Læringskurven er bratt å stige, men det blir egentlig bare mer og mer morro etterhvert som man forstå mekanikken og de forskjellige heroes'ene i spillet. Kommer definitivt til å slenge meg med i gamer.no guilden! Gleder meg til å se profesjonelle spillere i The International 3 om bare noen få dager! Godt skrevet Gøran og håper vi kan få spillt sammen en gang :)

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Digger dette, du får virkelig skrevet hvordan det føles, å både vinne og tape. Keep going, skal se om jeg får med gjengen inn i guildet!Ut av nysgjerrighet, hvilken rolle foretrekker du sålangt? heller du mer mot support eller mer mot carry?
Godt å høre at du setter pris på skribleriene mine!Enn så lenge så liker jeg begge rollene godt, men når man får en kamp som jeg gjorde med PA så er jo carry ekstremt moro. Det er jo en veldig mye mer direkte måte å påvirke et kamputfall på.Men det er også veldig tilfredsstillende å spille en god support, som gjør at din carry er et beist mot slutten av kampen.Planen framover er nok å spille mest mulig av de heltene jeg ikke har spilt, målet er å få testet alle sammen. Så får jeg heller se om jeg spesialiserer meg litt etter hvert.

 

Hehe, ja, spilte mye shadow shaman da jeg begynte med Heroes of Newerth (tilsvarende Dazzle i Dota ca), han er en helt fantastisk support hero.

 

Personlig er jeg fan av ganker og nuker rollen, type Bounty Hunter og Meepo. Om du liker slike carry roller kan du prøve deg på Ursa, veldig lett å jungle med, med en ok jungle så har du solo roshan kill på 12 minutter. Enkelt å unngå anti-wards med smoke of deceit, vær varsom for stuns og disables på det andre laget, da ingenting er verre for ursa enn akkurat det.

 

Håper på å få spilt med deg en gang!

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke at dota2 er så populært som det er. Jeg spilte selv enormt mye dota allstars og digget det. Gikk over til HoN i 2009 og har spilt det siden beta. Har prøvs Dota2 ved flere anledninger og jeg må virkelig si at HoN er et mye bedre spill gameplay-wise. Effekter, lyder, kontroll, det meste av dette er for meg overlegent i forhold til dota2.

 

Ja, jeg vet HoN er kjent for å ha dårlig community med mye trolling og raging, men er Dota2 er ikke så mye bedre for å være ærlig. Dette er uansett min mening og syntes virkelig HoN fortjener mer spillere, for det er et virkelig bra spill :)

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke at dota2 er så populært som det er. Jeg spilte selv enormt mye dota allstars og digget det. Gikk over til HoN i 2009 og har spilt det siden beta. Har prøvs Dota2 ved flere anledninger og jeg må virkelig si at HoN er et mye bedre spill gameplay-wise. Effekter, lyder, kontroll, det meste av dette er for meg overlegent i forhold til dota2. Ja, jeg vet HoN er kjent for å ha dårlig community med mye trolling og raging, men er Dota2 er ikke så mye bedre for å være ærlig. Dette er uansett min mening og syntes virkelig HoN fortjener mer spillere, for det er et virkelig bra spill :)

 

Dota 2 er visuelt vakkert, det har gode animasjoner, fysikk og effekter imotsetning til HoN og LoL. Liker ikke det visuelle i de spillene. Så tror nok det er mye av grunnen til at Dota 2 har så mange spillere, at det ser kult ut men det er jo kult også :) Har spilt alle 3 men Dota 2 er min favoritt og det er Valve som står bak hjelper jo også på.

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke at dota2 er så populært som det er. Jeg spilte selv enormt mye dota allstars og digget det. Gikk over til HoN i 2009 og har spilt det siden beta. Har prøvs Dota2 ved flere anledninger og jeg må virkelig si at HoN er et mye bedre spill gameplay-wise. Effekter, lyder, kontroll, det meste av dette er for meg overlegent i forhold til dota2. Ja, jeg vet HoN er kjent for å ha dårlig community med mye trolling og raging, men er Dota2 er ikke så mye bedre for å være ærlig. Dette er uansett min mening og syntes virkelig HoN fortjener mer spillere, for det er et virkelig bra spill :)
Dota 2 er visuelt vakkert, det har gode animasjoner, fysikk og effekter imotsetning til HoN og LoL. Liker ikke det visuelle i de spillene. Så tror nok det er mye av grunnen til at Dota 2 har så mange spillere, at det ser kult ut men det er jo kult også :) Har spilt alle 3 men Dota 2 er min favoritt og det er Valve som står bak hjelper jo også på.

 

Sprøtt. Jeg synes ikke Dota 2 ser ut i medvind en gang. I mine øyne er loL perfekt. Animasjoner, skins og spells har mye mer "blomstring følesle" enn hva dota2 kan vise til. Er jo samme animasjoner om igjen hele veien.

Lenke til kommentar

Sprøtt. Jeg synes ikke Dota 2 ser ut i medvind en gang. I mine øyne er loL perfekt. Animasjoner, skins og spells har mye mer "blomstring følesle" enn hva dota2 kan vise til. Er jo samme animasjoner om igjen hele veien.

 

Er du seriøs? Jeg var under inntrykket av at det er langt større variasjon i bevegelser og animasjoner i dota2. Så virker det sært å ikke kunne deny, samt å ikke miste gull når man dør...

Lenke til kommentar
Digger dette, du får virkelig skrevet hvordan det føles, å både vinne og tape. Keep going, skal se om jeg får med gjengen inn i guildet!Ut av nysgjerrighet, hvilken rolle foretrekker du sålangt? heller du mer mot support eller mer mot carry?
Godt å høre at du setter pris på skribleriene mine!Enn så lenge så liker jeg begge rollene godt, men når man får en kamp som jeg gjorde med PA så er jo carry ekstremt moro. Det er jo en veldig mye mer direkte måte å påvirke et kamputfall på.Men det er også veldig tilfredsstillende å spille en god support, som gjør at din carry er et beist mot slutten av kampen.Planen framover er nok å spille mest mulig av de heltene jeg ikke har spilt, målet er å få testet alle sammen. Så får jeg heller se om jeg spesialiserer meg litt etter hvert.

 

Du kan gjerne teste alle, men for all del, hold deg unna Meepo før du har fått testet han litt mot botter!

Lenke til kommentar

Hehe, ja, spilte mye shadow shaman da jeg begynte med Heroes of Newerth (tilsvarende Dazzle i Dota ca), han er en helt fantastisk support hero.

 

Personlig er jeg fan av ganker og nuker rollen, type Bounty Hunter og Meepo. Om du liker slike carry roller kan du prøve deg på Ursa, veldig lett å jungle med, med en ok jungle så har du solo roshan kill på 12 minutter. Enkelt å unngå anti-wards med smoke of deceit, vær varsom for stuns og disables på det andre laget, da ingenting er verre for ursa enn akkurat det.

 

Håper på å få spilt med deg en gang!

 

Du blander sammen heltene, det er ingen Shadow Shaman i Heroes of Newerth. Dazzle sitt motstykke i Newerth er Demented Shaman. Shadow Shaman finner du i Dota, og det er den helten som tilsvarer Pollywog Priest i Newerth.

Lenke til kommentar

knall artikkel!endelig litt førstepersons innblikk i hvordan Dota2 kan være, hard og brutal, men himmelsk digg når alt fungerer.venter forsatt på gamer.no kanalen, ingame name er "random"

 

Det er mange som har noe med Random i navnet sitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...