Gå til innhold

Neste IL-2 Sturmovik får tidlig lansering (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleda meg ufattelig til il2: cliffs of dover.

Vi ble lovet dynamic campaign og en flott motor.

Ble uber skuffet. Vi fikk en uferdig utgave med masse feil og mangler og en dårlig optimisert grafikk-motor.

Noen senere patchet versoner var ganske bara, og jeg nøyt faktisk simulatoren noen uker. Havet så utrolig ekte ut og det føltes ekte å fly.

Men jeg er skeptisk denne gang

Lenke til kommentar
Jeg syns at Gaijin skal lage et nytt IL2 spill, de lagde jo Wings of Prey som var ganske solid, og nå driver de jo på med War Thunder, som i mine øyne er en av de beste F2P spillene ute nå.
Nei! Det får de ikke lov til :)Wings of prey er arcade. Il2 er simulator.

 

Viss du sitter og spiller med arcade settings ja, men det er fullt så realistisk som resten av IL2 om du vil.

Lenke til kommentar
Jeg syns at Gaijin skal lage et nytt IL2 spill, de lagde jo Wings of Prey som var ganske solid, og nå driver de jo på med War Thunder, som i mine øyne er en av de beste F2P spillene ute nå.
Nei! Det får de ikke lov til :)Wings of prey er arcade. Il2 er simulator.
Viss du sitter og spiller med arcade settings ja, men det er fullt så realistisk som resten av IL2 om du vil.

 

Feil. Det er langt fra realistisk som il2. Jeg har prøvd det og satte alt på det mest realistiske det hadde å by på.

Hvis du hadde hatt nogenlunde peil på fly og hvordan de oppfører seg så hadde du merka det.

il2: cliffs of dover er det nærmeste man kommer til realisme i dag når det gjelder ww2 fly. Desverre er resten av spillet uferdig.

Lenke til kommentar

Viss du sitter og spiller med arcade settings ja, men det er fullt så realistisk som resten av IL2 om du vil.

 

Har bare prøvd demoen av xbox IL2, men med alle innstillinger på fullt, kjentes det overhode IKKE i nærheten av så realistisk som IL2 (1946) på pc.

 

Når det er sakt, så var det ikke halv dårlig til å være ett konsoll spill, når det gjelder realisme.

 

Ingen tvil om at Rise of flight har lang loading. Men så fort man ikke lenger kræsjer på take-off, så er det uansett ikke så stort problem ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Viss du sitter og spiller med arcade settings ja, men det er fullt så realistisk som resten av IL2 om du vil.
Har bare prøvd demoen av xbox IL2, men med alle innstillinger på fullt, kjentes det overhode IKKE i nærheten av så realistisk som IL2 (1946) på pc.Når det er sakt, så var det ikke halv dårlig til å være ett konsoll spill, når det gjelder realisme.Ingen tvil om at Rise of flight har lang loading. Men så fort man ikke lenger kræsjer på take-off, så er det uansett ikke så stort problem ;)

 

Kunne ønske bare at de hadde tatt en smartere løsning når man spiller på det dynamiske kartet: La spill-motoren gå i bakgrunn så man slipper at det loader for hver gang man skal fly.

Kræsjer aldri på take-off :) er gammel ww2 sim veteran og spilt alt som er der ute omtrent :p

 

Lenke til kommentar

Kunne ønske bare at de hadde tatt en smartere løsning når man spiller på det dynamiske kartet: La spill-motoren gå i bakgrunn så man slipper at det loader for hver gang man skal fly.

Kræsjer aldri på take-off :) er gammel ww2 sim veteran og spilt alt som er der ute omtrent :p

 

Selv så started jeg med European air war, var knall spill i sin tid. Spilt IL2 fra dag 1 til for ett par år siden. Ble faktisk til slutt ganske god til å snekkre sammen egne missions og lagde egne single player campaigns. Map editoren i ROF synes jeg virker unødvendig komplisert desverre.

 

Men, uansett. veldig spent på hva ROF teamet snekkrer sammen når de begir seg ut i ww2 :)

Lenke til kommentar
Kunne ønske bare at de hadde tatt en smartere løsning når man spiller på det dynamiske kartet: La spill-motoren gå i bakgrunn så man slipper at det loader for hver gang man skal fly.Kræsjer aldri på take-off :) er gammel ww2 sim veteran og spilt alt som er der ute omtrent :p
Selv så started jeg med European air war, var knall spill i sin tid. Spilt IL2 fra dag 1 til for ett par år siden. Ble faktisk til slutt ganske god til å snekkre sammen egne missions og lagde egne single player campaigns. Map editoren i ROF synes jeg virker unødvendig komplisert desverre.Men, uansett. veldig spent på hva ROF teamet snekkrer sammen når de begir seg ut i ww2 :)

 

Ja, blir nok garantert bedre enn Cliffs of Dover. Men 1C sleit visst veldig mye med Ubisfoft. Var Ubisoft som dytta inn det epilepsi-filteret i spill motoren dems. Helt latterlig spør du meg.

Så at 1C jobber med ROF teamet er nok mye bedre siden begge er opptatt av flysims

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...