Gå til innhold

Nå kan du prøve nye Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei takk..

Artig hvor kritiske folk er til IE. IE6 var i bruk alt for lenge, og IE7 og IE8 ikke bra nok. Men med IE10 har de faktisk laget en bra nettleser. Bra nok til at jeg ikke ser behovet for å installere noe annet på foreldrene mine sine pcer osv. IE11 er enda et steg i riktig retning. Jeg foretrekker selv FF pga plugins, men det er ikke lenger himmel og hav forskjell.

 

WebGL er også på plass. Denne teknologien kan blant annet dekode JPEG-bilder med grafikkbrikken, noe som vil føre til redusert minneforbruk og spart batteri.

Men i hovedsak brukes det til litt tyngre grafiske operasjoner i nettleseren.

Lenke til kommentar

Artig hvor kritiske folk er til IE. IE6 var i bruk alt for lenge, og IE7 og IE8 ikke bra nok. Men med IE10 har de faktisk laget en bra nettleser. Bra nok til at jeg ikke ser behovet for å installere noe annet på foreldrene mine sine pcer osv. IE11 er enda et steg i riktig retning. Jeg foretrekker selv FF pga plugins, men det er ikke lenger himmel og hav forskjell.

 

 

Men i hovedsak brukes det til litt tyngre grafiske operasjoner i nettleseren.

 

Det er sant, men jeg må allikevel le av at MS har ødelagt rykte til IE i årevis. De valgte å ikke levere saklig til kundene sine med IE6 når de hadde markedsmakt, og det har de lidd for leeeenge, håper de tar det til seg.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så da blir det nok en nettleser med bing som er umulig å fjerne og alternative søkemoterer nærest umulig å legge til.

 

De skal ha skryt for å gjøre nettleseren vanskelig å stille inn slik man selv ønsker.

 

Satser på at bingbar er med fra starten denne gangen, og ikke bare plutselig dukker opp automatisk innstallert uten forvarsel som tidligere.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Chrome går ingen steder, IE kommer ikke til å bli brukt, om så er det siste jeg gjør.

 

Nå som Opera gjør sitt beste for å gjøre nettleseren til søppel, så er det kanskje snart på tide å gå tilbake til IE? IE 10 er tross alt ganske bra så det er i det minste et slags alternativ >.>

 

Hvorfor ikke gå for Google Chrome? Den er jo vanvittig rask, og blir oppdatert veldig flittig.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...