Gå til innhold

Dell slipper kraftmaskin med superskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om de har klart å lage en 17" til 2,04 kg er det imponerende.
Tror nok denne er på 17". ut fra bilde og at de sier det er " verdens tynneste og letteste arbeidsstasjon" rart hvis de skulle skryte av en 15" på over 2 kilo?

17" arbeidsstasjon uten numpad? Ut fra bildet ser det heller ikke ut som det er mye mer enn 15", skjermbredden sett i forhold til tastaturet.

Lenke til kommentar

Virker som en 15" skjerm. Må si jeg ikke er imponert av vekten, min Sony VAIO S er også 15 tommer og 2 kilo. Og her er det snakk om en snart 2 år gammel modell.

 

Skjermen har jeg likevel absolutt ingenting imot - skulle faktisk gjerne hatt en slik en IGZO-sak, om enn i en litt større skrivebordsutgave :)

 

15GB minne var nå en voldsoms snål minnemengde, enten så er det trykleif fra engadgets side eller så trenger quadro-serien 1GB minne helt for seg selv... er i alle fall 100% sikker på at det ikke produseres RAM på verken 7,5GB, 7 GB eller 5GB, kun toerpotenser som får lov å kalle seg minnekapasiteter.

 

De får pluss i boka om de har fått plass til 2,5 tommers SSD/HDD, men hvorfor ikke tilby den med Samsungs kjekke 1TB 840 evo?

Lenke til kommentar
Om de har klart å lage en 17" til 2,04 kg er det imponerende.
Tror nok denne er på 17". ut fra bilde og at de sier det er " verdens tynneste og letteste arbeidsstasjon" rart hvis de skulle skryte av en 15" på over 2 kilo?

Såvidt jeg vet veier MacBook Pro 15r bare 2,02 kg. De har nok sin egen definisjon på arbeidsstasjon. F. eks. at ytelsen skal være så og så høy, og kanskje at den skal ha Quadro-grafikk eller noe slikt. Eneste måten de ville fått vekten ned til det med en 17 tommer, er ved bruk av karbonfiber. Det ser vi i Sony Vaio Pro, men fleksingen er neppe det de fleste bedrifter forbinder med robusthet.

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...