Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli deprimert :(

Yaya skadet, får dermed ikke dobbelkamp på han "denne runden".

Han falt 600k i verdi, og vet ikke om jeg skal bytte han ut med Silva eller bare beholde på benken.

 

Planen denne sesongen var å holde meg i topp ti men etter noen katastroferunder er jeg langt utenfor.

 

Suger nesten mer en Latias for tiden :(

post-17941-0-81851900-1397631908_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Begynner å bli deprimert :(

Yaya skadet, får dermed ikke dobbelkamp på han "denne runden".

Han falt 600k i verdi, og vet ikke om jeg skal bytte han ut med Silva eller bare beholde på benken.

 

Planen denne sesongen var å holde meg i topp ti men etter noen katastroferunder er jeg langt utenfor.

Yaya har bare falt i verdi én gang denne sesongen, og det skjedde for nesten to måneder siden.

 

Jeg gjentar: utrolig at du ikke er på sisteplass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man går inn på spilleren og ser på prissetting de siste rundene så var den justert ned til 9,9 når jeg skrev posten.

 

Nå er den oppe der den bør være.

Var altså ikke snakk om salgsverdien jeg får ved kjøp, men hva andre måtte ha betalt for han nå :)

 

Men nå har jeg ikke sett noe annet en surmuling fra deg i denne tråden så er ikke overrasket over kommentarene dine , hører vel med på den delen sv forumet du henger ^_^

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Når man går inn på spilleren og ser på prissetting de siste rundene så var den justert ned til 9,9 når jeg skrev posten.

 

Nå er den oppe der den bør være.

Var altså ikke snakk om salgsverdien jeg får ved kjøp, men hva andre måtte ha betalt for han nå :)

 

Men nå har jeg ikke sett noe annet en surmuling fra deg i denne tråden så er ikke overrasket over kommentarene dine , hører vel med på den delen sv forumet du henger ^_^

lol, så du mener at prisen på Yaya var nede på 9.9, men så ble den plutselig oppjustert til 10.4?

 

Hvis du leser litt om hvordan pris-systemet funker så skjønner du at det der ikke kan stemme. Folk har vel prøvd å forklare deg akkurat dette, men man hører vel på det man har lyst til..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...