Gå til innhold

Podkast: De fem mest skuffende oppfølgerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, var faktisk battle systemet som irriterte meg mest med FF 13, hvor det kunne oppsummeres som spam X i 90% av kampene. Men det kan godt henge sammen med 20 timers tutorialen som dere nevner, og at det blir mer komplekst etter dette.

 

Jeg for en syntes selv 1 times tutorialen i Final Fantasy VIII var for mye (og den var vel også delvis valgfri), så jeg hoppet vel av etter gode 10 timer i dette spillet, hvor XIII-2 kanskje er det eneste final fantasy jeg ikke har kjøpt.

 

XIII-3 ser derimot mer spennende ut, og judged from reviews vil jeg vurdere å hoppe på toget igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tomb Raider var et sykt kult spill, men at du klarer å prestere å si at det er årets beste spill, er relativt hårreisende. Enten har du spilt for få spill (noe jeg ikke tror/håper er tilfelle) ellers går du under samme kategori som de som mener de forskjellige Call of Duty spillene oppover årene er de beste spillene de har spilt.

Lenke til kommentar

Tomb Raider var et sykt kult spill, men at du klarer å prestere å si at det er årets beste spill, er relativt hårreisende. Enten har du spilt for få spill (noe jeg ikke tror/håper er tilfelle) ellers går du under samme kategori som de som mener de forskjellige Call of Duty spillene oppover årene er de beste spillene de har spilt.

 

Du mener selv at det var et "sykt kult spill" men finner det utenkelig, og til og med hårreisende, at noen andre har det som sin favoritt hittil i år?

 

Og hvis du påstår at vi har COD-skylapper på sier jeg følgende: Vi tilgir deg hvis du sjekker ut noen flere episoder og oppdager at vi har spilt dataspill i 20 år og tilsammen opplevd alle konsollgenerasjoner og PC-oppgraderinger siden Atari 2600 :)

 

Seriøst, sjekk ut Retro Crew, sjekk ut flere episoder av Rad Crew, tror du vil like det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg for en syntes selv 1 times tutorialen i Final Fantasy VIII var for mye (og den var vel også delvis valgfri), så jeg hoppet vel av etter gode 10 timer i dette spillet, hvor XIII-2 kanskje er det eneste final fantasy jeg ikke har kjøpt. XIII-3 ser derimot mer spennende ut, og judged from reviews vil jeg vurdere å hoppe på toget igjen.

 

Med fare for å høres ut som jeg har hakk i plata: XIII-2 er en betydelig forbedring og jeg vil anbefale det til alle som ble skuffa over XIII.

Lenke til kommentar

haha Jeg hadde ikke noe forventninger til FF13, spilte FF8 på PS1 for mange år siden men kunne verken Yes eller No på engelsk så fikk jo ikke till noe da hehe.

 

Men jeg syntes FF13 var helt ok, Kampsystemet ble litt mye spamming av X men historien likte jeg, Når spillet var ferdig så var det sånn ok nice, er fornøyd med dette og ble jo happy ending, men FF13-2 syntes jeg ble veldig forvirrende.. huff først så har du det med at ho Lightning bare er sporløst forsvunnet.. noe som hun ikke gjorde i 13, også likte jeg ikke Serah og Noel, dem var ikke like interessant som gjengen i 13 :p

 

Jeg husker no at de forklarte sånn passelig hva Fal'cie og L'cie var, slo det aldri opp og det var jo enkelt, dem kom til han første "guden" der med Lake Bresha også rope dem ut han er Fal'cie, også senere syns husker jeg at han Hope(eller hvem det noe var...) snakka om at L'cie er de som var bitcha til Fal'cie'ene, de var her for å ødelegge cocoon og dem blir til crystal hvis dem klarte focus'et sitt, simple xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tomb Raider var et sykt kult spill, men at du klarer å prestere å si at det er årets beste spill, er relativt hårreisende. Enten har du spilt for få spill (noe jeg ikke tror/håper er tilfelle) ellers går du under samme kategori som de som mener de forskjellige Call of Duty spillene oppover årene er de beste spillene de har spilt.

 

Jeg har spilt det meste i år, og er helt enig med Are.

(Morsomt at du bruker "du" om en podcast bestående av 3 personer.

Lenke til kommentar

Tomb Raider var et sykt kult spill, men at du klarer å prestere å si at det er årets beste spill, er relativt hårreisende. Enten har du spilt for få spill (noe jeg ikke tror/håper er tilfelle) ellers går du under samme kategori som de som mener de forskjellige Call of Duty spillene oppover årene er de beste spillene de har spilt.

Jeg kan dra den lengre - Tomb Raider er det beste spillet siden Resident Evil 4. Det har kommet veldig mye bra spill til nå i år, The Last of Us, Bioshock Infinite og Metal Gear Rising er blant de beste spillene denne generasjonen, men jeg liker fortsatt Tomb Raider best. :)

Lenke til kommentar

Jeg kan dra den lengre - Tomb Raider er det beste spillet siden Resident Evil 4. Det har kommet veldig mye bra spill til nå i år, The Last of Us, Bioshock Infinite og Metal Gear Rising er blant de beste spillene denne generasjonen, men jeg liker fortsatt Tomb Raider best. :)

 

Nuvel, ikke få meg til å velge mellom Bioshock og Tomb Raider ... ;) Men ellers er jeg ganske enig.

 

Awesome nick Are :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...