Jump to content
Forumet kan virke noe ustabilt for øyeblikket. Takk for tålmodigheten. ×
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Massiv strategi i nettlesaren (Windows)

Recommended Posts

Danske utvikalarar vil blande StarCraft og Total War.

[url=http://www.gamer.no/artikler/150120/massiv-strategi-i-nettlesaren/]Les hele saken[/url]

[quote name='Brawler' timestamp='1374676694' post='20772261']
"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)
[/quote]

Kunne ikke være med enig.

Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig.
Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.

[quote name='Rindal' timestamp='1374682639' post='20772527']
[quote name='Brawler' timestamp='1374676694' post='20772261']"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)[/quote]Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.
[/quote]

Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra.

[quote name='acornia' timestamp='1374738943' post='20774073']
[quote name='Rindal' timestamp='1374682639' post='20772527'][quote name='Brawler' timestamp='1374676694' post='20772261']"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)[/quote]Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.[/quote]Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra.
[/quote]

Tok å sjekka Z for morro skyld og fikk jo litt sjokk etter som jeg spilte dette mye, hadde helt glemt det. Det skal skaffes igjen merker jeg :) Ty